Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Dobili smo dozu Radwanske za danas, sada mozemo nastaviti s ostalim programom

Comment

• Kada se ofarbala Radwanska...?
      Originally posted by Casiraghi
      Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
      Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
      Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Ko je glasao za Djokovica u anketi
        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Vecu borbu u anketi nikad imali nismo

Kakva utrka Berde, Cipeta i Tipsona

Comment

• Danas valja ispratiti Wozniacki-Robson (nadam se da će je Britanka dotući, Dankinja je 0-4 na crvenoj šljaci ove sezone, valja nastaviti započeto ), Kuznetsova-Makarova takođe.

A što se tiče Radwanski, verovatno će se sestre sastati u trećem kolu. Šteta pto ostajemo bez jedne

Kyrgios dobio prvi set u tajbrejku! Bravo mali!

Comment

• Bas steta...i ja razmisljam kako bi bilo super da imaju jos jednu seku teniserku, da je sutra gledamo

I meni se Robson-Wozniacki cini kao jedan od najzanimljivijih duela danas

Comment

• Da Rade nije bolestan ? Ja budala imao previse poverenja u njega kako se kosi sa Cipetom , racunao sam da moze i do 4-og kola
                Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Za Ćipeta štapovi spremni a paljenje zabranjeno
                  sigpic

Comment

• Da, ne daju u Parizu

Jankela presao u vodstvo, Berdo je kratko trajao na vrhu
                    Last edited by shminka; 27-05-13, 11:21.

Comment

• Melzer izgubio i 2. set
                      ajde uzmi makar 1 set, da dobijem neke poene
                      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                      with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                        Melzer izgubio i 2. set
                        ajde uzmi makar 1 set, da dobijem neke poene
                        nema poenaa

Comment

• Originally posted by shminka View Post
                          nema poenaa
                          pozdravio te Llodra

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Znam jednog što juče baci 10 zlatnika - igrao protiv majstora Viće
                            sigpic

Comment

• http://uk.eurosport.yahoo.com/video/...215631185.html

Tipson vise nema ni za aviona, a vi ga odmah izbacujete

Comment

• Originally posted by shminka View Post
                                http://uk.eurosport.yahoo.com/video/...215631185.html

Tipson vise nema ni za aviona, a vi ga odmah izbacujete
                                mukica, vozio do Pariza, i to onako losa kola

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X