• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: Liga Sampiona i Liga EVROPE 2010/2011

jel ja napisah da su najjadnija ekipa na svetu ?? #%d* #%d* #%d*

Comment

[quote author=caniggia7 link=topic=1259.msg188936#msg188936 date=1288897070]
      [quote author=dusan1610 link=topic=1259.msg188932#msg188932 date=1288897026]
      Sta je ovo sa Man Citijem?
      [/quote]
      Sve je u redu hvala bogu,gube kao nekad. +*@WT*48*
      [/quote]

&*#GI(] @R&}*
      IO NON RUBO IL CAMPIONATO
      ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
      C'E SOLO L'INTER

Comment

[quote author=Melo link=topic=1259.msg188942#msg188942 date=1288897253]
        jel ja napisah da su najjadnija ekipa na svetu ?? #%d* #%d* #%d*
        [/quote]

&8@^J

Comment

au kako puni CSKA sa igracem vishe... 3-1 &8@^J

Comment

Sta radi Juventus jbt? #%d*
            Leverkusen ce ga nadam se nekako ucackati, al' Juventus me ubi isto kao u proslom kolu. $JS}|
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ima jos Juve da igra...

Comment

Jebem ti Juventus, jebem ti Italijane i italijanski fudbal, iz nedelje u nedelju padam na zabarima u evrokupovima! &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
                Da oni ne mogu da pobede smrdljivi Salcburg kod kuce &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Juve #%d*

Comment

Jao pao na Dinmo Zagreb,ljudi unistili Briz,ja ne kontam sta ove sezone rade Andrelek i Briz,nekada su to bile ekipe koje su sve pobjedjivale. $JS}|
                    sigpic
                    Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Viljareal me unisti &*(@W6

Comment

[quote author=manda link=topic=1259.msg188994#msg188994 date=1288900358]
                        Jao pao na Dinmo Zagreb,ljudi unistili Briz,ja ne kontam sta ove sezone rade Andrelek i Briz,nekada su to bile ekipe koje su sve pobjedjivale. $JS}|
                        [/quote]
                        Odigam 4 utakmice u 9 a u 7 samo stavim 1 na Briz i puknem.Ova nedelja najgora za kladjenje u zadnje 3 godine,ja ne pamtim ovako idiotske rezultate.
                        sigpic

Comment

[quote author=caniggia7 link=topic=1259.msg188999#msg188999 date=1288900488]
                          [quote author=manda link=topic=1259.msg188994#msg188994 date=1288900358]
                          [/quote]
                          Odigam 4 utakmice u 9 a u 7 samo stavim 1 na Briz i puknem.Ova nedelja najgora za kladjenje u zadnje 3 godine,ja ne pamtim ovako idiotske rezultate.
                          [/quote]

Brzo idi odigraj te 4 koje se igraju u 9.

Comment

Evo ga trci... &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                            sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=1259.msg189004#msg189004 date=1288900610]
                              Evo ga trci... &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                              [/quote]

Mozda je vec uplatio. %QWT&W

Comment

h5g6k8
                                Ma i da mogu da stignem ne bi igrao koliko su rezultati ove nedelje retardirani.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X