• Odg: Liga Sampiona i Liga EVROPE 2010/2011

Del Pjero je majstor,uvijek bio i bice &+I}\
    sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1259.msg169485#msg169485 date=1284665048]
      Del Pjero je majstor,uvijek bio i bice &+I}\
      [/quote]

Takve igrace volim koji mozda nikad nisu bili proglaseni za najboljeg na svetu ali celu karijeru igraju na visokom nivou.Del Piero,Maldini,Totti,Giggs,Gerrard...Ne mogu sve sad da nabrajam.
      sigpic

Comment

Ibricicu majstore , kakav penal &8@^J &8@^J
        https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

Za kakav to faul AEK popio crveni i penal? Rukom sklonili loptu sa gol linije il tako nesto?

Comment

Nije crveni , nego zuti .. cist je penal bio ..

Comment

Aha nista onda, kod mene na livescore pise da je Diop dobio direktan crveni. Zajebali se.

Comment

Koji mangup je ovaj Ibricic &amp;8@^J.
                TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

Dobro je jbt, ispravili su...
                  Kod mene na flashscore.com i dalje stoji da je dobio crveni, a kad udjes u tekmu da vidis ko je dao golove stoji zuti.

Getafe gubi od Odense-a. &amp;*(@W6
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ja i dalje ne mogu da verujem da je Dinamo dobio Villareal. $%&amp;RQa
                    sigpic

Comment

Villarreal je vjerovatno zadovoljan rezultatom , Dinamo se šprdao s njima ... ima momak s golmanom cistu situaciju , odigra petom na drugu stranu ...

A to su na livescoreu stavili crveni ,jer su tako prikazali i na utakmici, ali zuti je 100 %

Comment

Kako je PAOK igrao?Znam da je bilo 1:1
                        sigpic

Comment

Au, fuli AEK penal ... dobar sut bio pravo, ali golman strasan .

Comment

Kerzhakov hat trick za poluvreme. &amp;8@^J &amp;8@^J &amp;8@^J
                            Kakva je samo dvojcica Zenit, 2.50 kvota. &amp;8@^J

[quote author=dallee link=topic=1259.msg169528#msg169528 date=1284667632]
                            Au, fuli AEK penal ... dobar sut bio pravo, ali golman strasan .
                            [/quote]
                            Je l&#039; moguce da su retardi promasili penal... &amp;*(@W6
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ma fino je osutao , ali golman &amp;8@^J &amp;8@^J

Sta cekas na kladari ?

Comment

Cuti, cekam 4 tekme i trenutno su sve na iksu osim Porta. $#^%RT
                                Getafe izjednacio, ove druge dve necu da baksuziram. $#^%RT
                                sigpic

Comment

Working...
                                X