Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kolena sad izgledaju mnogo bolje......
    Dayman (a-a-ah...)
    Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
    Champion of the sun (a-a-ah...)
    You're a master of karate and friendship
    For everyone

Comment

• Originally posted by FC Nadal View Post
      To majstore,dobro je ovo izvukao.Bitan je ovo turnir, hrpu poena moze da zaradi.Hajdeee

Visko nastavlja svoj rat sa turnirom,bas je naporan.
      Nije on nista izvukao, nego je Ferer sve ispustio zato sto je kukavica i luzer, krs od igraca
      vise mi nije ni simpatican, ne mogu da verujem da neko moze da ima takav luzerski mentalitet
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

Jel ti se to ne svidja mec?
        Ovakvih sam istih barem 6-7 gledao...tako da nemam vidjeti nista novo

Comment

• Ja i dalje uz Dasu jer mi deluje da je i dalje u odlicnom ritmu,bez obzira na greske.
          * Telo je slabo, ali je duh krepak, zato ga treba svakodnevno održavati. *

Comment

• Ana nastavlja teror nad Nemicama
            prvi set 6/3 u drugom je 3/0

pardon 5/0
            Last edited by Lord Aleksoni; 10-05-13, 16:39.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
              Nije on nista izvukao, nego je Ferer sve ispustio zato sto je kukavica i luzer, krs od igraca
              vise mi nije ni simpatican, ne mogu da verujem da neko moze da ima takav luzerski mentalitet
              Najvaznije je da ste se vi ponadali,ali kako majstor izvuce poen na 15-30 kod 4-5.Strasno

Comment

• Gospode šta radi ovaj David.
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Nadu niko ne moze da nam oduzme.
                  Dayman (a-a-ah...)
                  Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                  Champion of the sun (a-a-ah...)
                  You're a master of karate and friendship
                  For everyone

Comment

Najvaznije je da ste se vi ponadali,ali kako majstor izvuce poen na 15-30 kod 4-5.Strasno
                    sta ga je bre izvukao?
                    Ferer od celog praznog terena, gadja Nadala, a ovaj je samo postavio reket
                    ja sad i navijam da Nadal pobedi, ova luzercina neka se kupi i neka ide kuci...

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ana briljira,petarda.
                      * Telo je slabo, ali je duh krepak, zato ga treba svakodnevno održavati. *

Comment

• Ma bravo Ana!

Comment

Pa cemu ima da se nadamo , kad majstora bole kolena

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                            sta ga je bre izvukao?
                            Ferer od celog praznog terena, gadja Nadala, a ovaj je samo postavio reket
                            ja sad i navijam da Nadal pobedi, ova luzercina neka se kupi i neka ide kuci...
                            Kad Federer "postavi" reket i lobuje savrseno protvnika to je "peRFect" a sada je u pitanju luzer Ferrer

Comment

• Kakva steta sto je Novak ispao, ne bi mu dao 5 gemova
                              sigpic

Comment

Kad Federer "postavi" reket i lobuje savrseno protvnika to je "peRFect" a sada je u pitanju luzer Ferrer
                                Hoces da kazes da bi Nadal izvukao poen da je ovaj gadjao drugi deo terena, a ne njega direktno?
                                daj, jednom u zivotu budi realan i pokusaj da ne spomenes Federera posle 2 posta

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X