Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nece se on pitati mnogo. Moguce da zavrsi u nekom drugom timu za vet minimum. Not.
    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Originally posted by Mladen View Post
      Džejms ide samo u paketu sa Vejdom.
      Nema nijedna logicna teorija na ovom svetu koja bi to potvrdila. Pa kako majku mu.

Comment

• pa koliko je jos lebron pod ugovorom sa vrelinom?

edit

Lebron James and Chris Bosh were each signed-and-traded to a six year, $109,837,500 contract in July 2010. They will each make $14,500,000 this season, with the maximum allowable 10.5% annual raises thereafter. Each contract contains an Early Termination Option after the fourth season and a Player Option after the fifth season, effectively allowing the player to re-enter free agency prior to both the fifth and sixth seasons of his deal. Each contract also contains a 15% trade bonus. The contracts were added utilizing cap space. James will be 32 and Bosh will be 31 at the end of their contracts.
        Last edited by peca; 25-04-13, 22:05.

Comment

• Originally posted by peca View Post
          pa koliko je jos lebron pod ugovorom sa vrelinom?
          Do kraja sledece sezone su sva trojica. I vrlo moguce da niko ne ostane u Miamiju. LeBron u LAL, Wade u Chicago, za Boshka ce se vec videti.

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
            Do kraja sledece sezone su sva trojica. I vrlo moguce da niko ne ostane u Miamiju. LeBron u LAL, Wade u Chicago, za Boshka ce se vec videti.
            Kako ce onda da usledi ekspanzija navijaca Majamija

Comment

• Ako Wade dodje u Chicago, neka Derrick ode u LAL slobodno, nece mi biti krivo.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Ako Wade dodje u Chicago, neka Derrick ode u LAL slobodno, nece mi biti krivo.
                Mnogo je

Comment

pa koliko je jos lebron pod ugovorom sa vrelinom?

edit

Lebron James and Chris Bosh were each signed-and-traded to a six year, $109,837,500 contract in July 2010. They will each make $14,500,000 this season, with the maximum allowable 10.5% annual raises thereafter. Each contract contains an Early Termination Option after the fourth season and a Player Option after the fifth season, effectively allowing the player to re-enter free agency prior to both the fifth and sixth seasons of his deal. Each contract also contains a 15% trade bonus. The contracts were added utilizing cap space. James will be 32 and Bosh will be 31 at the end of their contracts.
                  Nakon sledece godine sva trojica imaju player option. Hello hollywood

Comment

• @Mac

Rodjen tamo, Jordan idol. Posto ce se kod nas ocistiti cap do tada, meni to izgleda potpuno logicno, i pored Jerryevog skrtiranja.

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                      @Mac

Rodjen tamo, Jordan idol. Posto ce se kod nas ocistiti cap do tada, meni to izgleda potpuno logicno, i pored Jerryevog skrtiranja.

Koji ce ti kurac u ekipi Wade u 30 i nekoj godini za velike pare?
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Nisam siguran da ce traziti boga oca. Vece sportsko trziste u Chicagu ce nadoknaditi razliku, Adidas ce imati dva svoja headlinera iz razlicitih generacija u jednoj ekipi, to je uvek plus. Ne kazem da ce sigurno biti, ali je mnogo vise pluseva nego minusa. Da ne pricam da su ova dvojica dosta dobar fit kosarkaski. Bar da se proba neki playoff run.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          Ako Wade dodje u Chicago, neka Derrick ode u LAL slobodno, nece mi biti krivo.
                          Tada ti nece smetati nacin na koji Wade dolazi do linije za slobodna bacanja?

Comment

• Rose i Wade su apsolutno ocajan tandem kada se pogleda kako odgovaraju jedan drugom. Obojica sa cesto upitnom selekcijom suta, nidje konstantnosti za 3 i bez lopte su cesto ekstremno neefikasni (posebno Rose, mada on i jeste plej, nema sta da trci oko blokova i krece se kao Korver), tako da bi to za mene bio jedan katastrofalan potez + delim misljenje one troline, ne u potpunosti, ali uglavnom.
                            sigpic

Comment

• pa taman onda se sve uklapa.

jedan three-peat, i kud koji mili moji.
                              Spoiler

Comment

pa taman onda se sve uklapa.

jedan three-peat, i kud koji mili moji.
                                Spoiler
                                Just as I have imagined

Comment

Working...