This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by apacrow View Post
    Garisa u sredinu, Litvanac i Dzunior u korner, i Trey sa vrha kapice. Zona pada samo tamo.
    Yep, my thoughts exactly.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
      Fora je sto je ovo bilo pre Hrista, a Dzuvan jos uvek igra
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Sve verme pokušam da objasnim intenzitet odbrane kojom su ugušili Duke (a što je T-Mac manirom iskusnog skauta odlično predvideo ) i ne uspeva mi.

Ono, i prdež bi im izblokirali.

Comment

• Congrats to Louisville winning one for Ware. But Cards were a bad matchup for slower Duke. Armstead, WichSt will give 'em a much better game
          The Final Four team PLAYING the best right now is ... Michigan.
          Skip
          sigpic

Comment

• Duke je najvise propao sto nije imao pleja koji moze da prenese loptu pod pritiskom, ili bar da je doda u napred bez velikog gubitka ritma. I Kelly napravio dva glupa i naivna faula, skroz ispao iz ritma. No dobro, sledece godine sa Jabbarijem.
            Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Kevin Ware has undergone successful surgery to repair broken bone in his right leg. He will remain in Indianapolis until at least Tuesday.
              Hvala Bogu.
              sigpic

Comment

• godinu dana, dve za povratak. ako.
                It is not the violence that sets a man apart.
                It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Jel taj Ware bio neki talenat ?

Comment

• Freshman ili sophomore je ja mislim, nisam siguran, tako da bi pred njim svakako bila lepa karijera nakon sto Siva i Russ odu u profesionalce. Ma, steta kako god da okrenes, ono nije lepo nikad videti.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Spoiler

Rasplako sam se kad sam pogledo majke mi .Nema od njega vise nista.

Nije za one sa slabim stomakom.
                      Last edited by stefan12; 01-04-13, 14:34.
                      "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
                        Originally posted by Casiraghi
                        Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                        Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                        Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Poludio sam za Diengom sinoc
                          Jos kad poce sa mid rangea da pogadja, pa onda pump and fake...
                          Ko ga ne bi pozelio u svoj tim?
                          Jedino smeta to sto je stariji.
                          sigpic

Comment

• Ma dobro sta, pa i Taj je cini mi se usao u ligu sa 23. Igracina, bas onako defanzivni ubica sa midrange igrom i odlicnim pracenjem igre. Ima za njega mesta u NBA-ju itekako.
                            sigpic

Comment

• Da je mladji 2 godine, lagano bi top5 bio. Ma i Lillard je usao sa 22, ne bi se zalio da Portland dobije Dienga od 23
                              sigpic

Comment

• Comment

Working...
                                X