X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by NebojsaNS View Post
    Naravno, ako Danilovic preko Sabonisa.

Jedva cekam da Stauskas zaigra za Litvansku repku. Naprosto obozavam suterske reprezentacije/timove

Comment

• Tim Hardaway Jr je ubitacan kao cale.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Tim Hardaway Jr je ubitacan kao cale.
        Meni Dzukelin sin bolji. Tj. veci potencijal.
        Bas imam neki osecaj da ce decko biti superstar.

Comment

• Kako Zona sprda ova govna, mrs eksperti jeb'o li vas Belmont iz usrane SouthNorthSunRainKisaNebo konferencije.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ljubo, kad nam igraju sutra Patrick, Kenny i ostala druzina na celu sa Billy-jem najvecim?
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
              Meni Dzukelin sin bolji. Tj. veci potencijal.
              Bas imam neki osecaj da ce decko biti superstar.
              Dzukelin? Opra mi mozak ova kosarka od 5, ne znam na koga mislis Ali ti verujem, svakako

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Ljubo, kad nam igraju sutra Patrick, Kenny i ostala druzina na celu sa Billy-jem najvecim?
                Pola 1. Necu gledati ali ne sumnjam da ce Kenny-a da prokine na ovom turniru.

Comment

Dzukelin? Opra mi mozak ova kosarka od 5, ne znam na koga mislis Ali ti verujem, svakako
                  Robinsonov mali jbt

Comment

• Boze blagi Definitivno vreme za spavanje.

Comment

• Mark Lyons igra igricu veceras.
                      sigpic

Comment

Boze blagi Definitivno vreme za spavanje.
                        Ajde ne budi cava...skoro pa je vikend

Ni ja necu moci da odgledam sve do kraja. Ustajem sutra ranije...oko 1.

EDIT: Prelazim na UNLV, Michigan ovo lagano privodi kraju. Ocekujem da Burke sabije sledecu tekmu.

Comment

• Ja od 9 vec na nogama.

Comment

Ja od 9 vec na nogama.
                            Sta je jos 3,4 sata

EDIT: 12. vs 5...postaje dosadno.

Da li da navijam za Cali? Onda Bennetu opada cena i ja zadovoljan

Comment

• UNLV dve kontre nije iskoristio i onda Cal uvaljuje trojku za kaznu.

Kako Bennet trci i kakvu kontrolu lopte ima za onakvo telo
                              Crabbe sabija za Cal.

EDIT: Auuu koje frustracije dozivljava UNLV. 15 suteva za redom su omasili, sve izlazi iz kosa...

Cal ovo uzima.

Comment

• Sve nesto imam osecaj da ce UNLV proraditi, gledaj kad bude Marquette scenario.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X