Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Код мене ово чудо касни. Директан пренос пратим овде у овој теми од вас двојице.

Јебо ме коњ, па ово има на ТВ-у. Ја се још чудим...
    Arise, Serbia!
    You fell asleep long ago,
    And have lain in the dark.
    Now wake up
    And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Ma tako je bre, Marquette, tako je.

Comment

• marq ce na kraju igrati semi na eastu sa majamijem.
        It is not the violence that sets a man apart.
        It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Nije Butler za zezanje nikako u martu.
          Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Originally posted by Rondo9 View Post
            Znas mozda koju mu poziciju predvidjaju ? Na draftexpressu lazu da je na 99. mestu od ovih 100 prospekata.
            Gde lazu...nece on biti draftovan to je sigurno. Mozda se probije kao undrafted player, ali ako je pametan on ce u Evropi da sabija za 2,3 godine.

Comment

• ovakve utakmice dignu ekipu, pogotovo sto se igra u kratkom vremenskom periodu.
              pada butler 99%
              It is not the violence that sets a man apart.
              It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Cekao sam ovo za pare jebem ti krv kako sam se proderao nema ko me nije cuo u radijusu od 10 kilometara. Au jebote al' pici adrenalin, thank you college basketball, thank you!!!
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                  Nije Butler za zezanje nikako u martu.
                  Sad vidim u breketu da imam Butler kao pobednika tog meča. Njihovi mečevi su uvek na nož.

Comment

• Veceras bi jos mogli da budu interesantni dueli izmedju Arizone i Belmonta, UNLV-a (obratite paznju na Benneta, inace jedan od igraca kojeg bih voleo da vidim u Wizardsima) i Kalifornije, Colorado state-a i Misurija.

Comment

• Svi pricaju da bi South Dakota mogla do iznenadjenja potencijalno ako ih bude hteo onaj njihov ludi sut, a Michigan nije poznat po bas nekoj odbrani. Ostalo se slazem, ja jedva cekam Zonu i Belmont.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Svi pricaju da bi South Dakota mogla do iznenadjenja potencijalno ako ih bude hteo onaj njihov ludi sut, a Michigan nije poznat po bas nekoj odbrani. Ostalo se slazem, ja jedva cekam Zonu i Belmont.
                        Sad sam hteo i to da dodam. Wolters lagano moze 30+ poena da uvali.
                        Mada meni je Michigan jedan od favorita za titulu, talentovani su pm...jedino sto su neiskusni.

Comment

• Imam Arizonu kao tim koji iz West-a ide na F4. Znam.

Comment

• Originally posted by 3 sekunde u reketu View Post
                            Imam Arizonu kao tim koji iz West-a ide na F4. Znam.
                            Kako te nije sramota?

Comment

• Probudio se Kelly, sad su najebali.
                              sigpic

Comment

• Jel moze ovde nekako da se smanji kvalitet?
                                Kao da mi malo secka, a to me opasno nervira...

Comment

Working...
                                X