Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Rekao Thibs da je poboljsao sut za tri..

Kontam da ce se vratiti protiv Heat-a...
    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
      Imam osecaj da se D-Rose vraca ove nedelje, daj Boze da sam u pravu. Jednostavno, toliko nekih sitnih informacija u zadnjih par dana i nijedna nije ni da govori da ce tako biti, ali sve to samim tim znaci da vise nema problema (pre svega fizickih) i da je tu gde i treba. Posebno raduje ono da bi verovatno mogao da bude jos i bolji.
      Sut ce sigurno imati bolji. Ne naravno u prvih par tekmi, ali dobro.

Ajde vise vracaj se da gledam Bullse

Comment

Iskreno, nisam mislio samo na sut, ali videcemo vec, ja se nadam ove sezone. Eno veceras na zagrevanju nosio zelene patike, mozda je znak.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ma znam da nisi...ali morao sam da konstatujem.

Stvarno cu se razocarati (ne u njega) ako bude pauzirao do sledece sezone.

Comment

Ja cu se razocarati u njega pre svega. Cinjenica je da je zdrav i cinjenica je da u prvih mozda pola meseca ne bi bio ni bleda senka onoga sto jeste ustvari. Igranje utakmica je takodje deo rehab-a i to jedan od najvaznijih, jebes full contact treninge. Pogledaj Rubio-a samo i dovoljno je. Bio je katastrofa nekih pola meseca - mesec i onda zabelezio monster triple double. Ako bude pauzirao, to govori neke stvari o njemu za koje nisam mislio da ima u sebi. E sad, da li je to zbog frustracije organizacijom, straha, smatranja da nema poente u povratku sada ili sta vec, necemo nikad saznati verovatno.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ne bih da ga branim, jer ne pratim toliko situaciju (tesko mi je da citam o povredama bilo kog igraca), ali ne prihvatam da se on nesto preterano usrao. Jednostavno covek najbolje zna kada i koliko moze.

Love-a su forsirali da se vrati, pa vidimo kako je to ispalo.

Comment

Sve to stoji i niko njega ne pritiska brate, ali jednostavno svi znakovi upucuju na to da je spreman, a da on zeli jos tu nesto extra da doda, poznatije kao 110%. Fuck that, svakako ces biti truba dok ne skines rdju, bolje to na vreme da se odradi.
                sigpic

Comment

Sve to stoji i niko njega ne pritiska brate, ali jednostavno svi znakovi upucuju na to da je spreman, a da on zeli jos tu nesto extra da doda, poznatije kao 110%. Fuck that, svakako ces biti truba dok ne skines rdju, bolje to na vreme da se odradi.
                  Nemoj da me nerviras i pusti coveka na miru

Comment

Ruziceee, vrati seee, ovce tvoje ne mogu bez tebe!

Comment

Kakav Bogotac
                      sigpic

Comment

Another dunk of the year?
                        "Nikad ne odustaj od necega sto volis"
                        Legends never die. Mamba will be back!
                        sigpic
                        HOUSE ALL NIGHT LONG

Comment

Spoiler
                          i opet Rondo ako sam opet pogresio forum, daj prebaci
                          Originally posted by Vladan
                          SAFa niko nije mogao ni jednom da prezivi, Runi je to uradio dva puta. Masivan. Monumentalan. Bivsi. Pozdrav legendo, donesi Evertonu nemoguci san.
                          :vinjaksmajli:

Comment

Kakav Bogotac
                            Jel mu Dusko Vujosevic neki rod?

Comment

Tesko se vratiti posle takve povrede, vecina sportista imaju strah da se vrate na parket posle dugotrajne pauze, tako je i meni bilo. Ali tu si u pravu on moze da zaigra i to bi bilo dobro za njega da probije led a Thibodo ne treba u pocetku da ga forsira da ne rizikuje pa posle nedelju dve vide kako. Sad je sve do njegove psihe.

Comment

Sherlock is here.
                                Last edited by Урош94; 19-03-13, 12:20.
                                Arise, Serbia!
                                You fell asleep long ago,
                                And have lain in the dark.
                                Now wake up
                                And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

Working...
                                X