Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• "Neki Masters" , kao da se tenis igra

Comment

• Nisam rekao neki turnir, nego neki masters.

Comment

• Propustam dobru zabavu, ne moze sve da se postigne

Послато са GT-I9300 користећи Тапаток 2

Comment

• kakva magija Ronija za 5:1
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Ona crna i dugacka crvena pred kraj su za snuker udzbenike, mada ono niko ne moze ponoviti

Spreman je za novi Masters
            Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• So far so good, blizi se nova Masters titula

sigpic

Comment

• Roni moze sada samo samog sebe da dobije , Hawkins nema nikakve sanse.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ni to se vise ne moze desiti.. mnogo bi bolje bilo da je dzad prosao, od prvog meca su izvlacili najbolje jedan iz drugog

sigpic

Comment

• Koliko grešaka od strane Hawkinsa.. Šta je pogodio sada Ronnie

Comment

• A jadan Hawkins, kako je usla ova roze kugla

sigpic

with experience.

Comment

• 21. godinu posle prve slici cemo dodati i sestu sa torfejom.. a sad pauza pa napad na ono glavno

sigpic

Comment

• Roniju baš prijaju duge pauze. Čekam reprizu na ES-u, da opet uživam u snukeru. Još nisam zaboravio prošlogodišnji šokantni poraz u finalu Svetskog, a ovakve titule svakako pomažu.
                          Federer, O'Sullivan, Schumacher, Armstrong!

Comment

• O Saliven nije hteo da ide na maks. brejk zato sto je nagrada za to 10k funti I njemu je to malo. Ubacio je roze kuglu. Ako mu je malo, mogao je da uzme te novce I da u dobrotvorne svrhe.

Послато са GT-I9300 користећи Тапаток 2

Comment

• Covek je fenomenalan igrac, ali to ciganisanje oko nagrade je stvarno bez veze. I nije mu to prvi put. Jednom je doduse ubacio 147 ali je zastao u odredjenom trenutku da pita da li postoji nagrada. Kad su mu rekli da ne postoji, nije hteo da ubaci poslednju crnu, ali ga je Verhas zamolio da ubaci i tu poslednju zbog publike.
                              sigpic

Comment

• Njegova stvar i volja

sigpic

Comment

Working...
                                X