No announcement yet.

Snooker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Bleda polu sesija ali bitno je da ima 3-1.. ako u drugoj odigra 2-2 ili eventualno ponovi ovo bice u dobroj poziciji veceras
    Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Ladno su prekinuli prenos

Comment

• Kvalitet igre nije porastao ni u nastavku igre, obojica su imali po nekoliko sansi u oba frejma, ali ih Roni na kraju uzima za ogromnih 5-1.. do kraja sesije bi mogao da ga dotuce

sigpic

Comment

• kada nastavljaju?
          It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Originally posted by prskaj View Post
            kada nastavljaju?
            poceli su ali mrtvi eurosport ce tek od 21:45 da prenosi totalno mi nisu jasni sa tim potezom ide repriza skijanja i repriza fudbala

Comment

• 7:3 za Ronija, ovaj 10.frejm je bio odlican, genijalne poteze je odigrao da bi se vratio i preokrenuo rezultat
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

• 7-4, ali ako se bude drzao frejm za frejm brzo ce podici trofej

sigpic

Comment

• Nova stotka je tu, a nadam se da ce i mec brzo biti zavrsen

sigpic

Comment

• trenutno izgleda da nece jos dugo igrati
                    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                    with experience.

Comment

• neki link za gledanje?

Comment

• http://live.drakulastream.eu/static/...706010540.html

sigpic

Comment

• pretpostavljam da je pauza sad? 8-4 jel tako?

Comment

• Jeste.. taman da se cuje kako Roni intervjuise Dejvisa

Sad gledam moze li Roni biti najmladji i najstariji sampion, ali je Dag Mauntdzoj slavio 1988. sa 46 godina, tako da to otpada

sigpic

Comment

• Jel se Eurosport drogira? Nikad mi nece biti jasan taj kanal, ni ta fantom auditorijum koji ih kao prati, ni ko radi u toj reziji niti odakle njima pare

Comment

• Jbg, da nadoknade, ali da nema neta ne bi videli nista. Vec sam ugasio strim i hteo da se zavalim, kad ono mucak

Prelako Tramp dolazi do 9-6, mora ga sto pre zaustaviti
                                Last edited by ClayWarrior; 07-12-14, 21:07.

sigpic

Comment

Working...
                                X