Originally posted by miloolja
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Oskar na SK način
Collapse
X
-
Ne znam da se oni mire, što kažeš, al da jedan stalno nešto proziva drugog, a onda drugi pecka istom merom... to stoji. Inače ne smeta mi, ako sam takav utisak ostavila, samo sam radoznala šta je pozadina... mada ona je i mačku ubila, tako da nema veze... samo dosadno popodne... odoh da vidim nove liste... ko zna šta me čeka sve da gledam, nadam se ne mnogo mrtvaca koji hodaju naokoloLast edited by miloolja; 13-11-14, 16:48.sigpic
Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
But there's one thing he can't change... he can't change his passion.
Comment
-
-
Mogao bi baš Indigo da me nagradiš za ovu promociju, da imam neku protekciju itakoto....sigpic
Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
But there's one thing he can't change... he can't change his passion.
Comment
-
To je neka moja lista, kao sto ste rekli ovo cisto po mom licnom ukusu bez ikakvi filmova koji imaju generalno odlicne kritike ali ih jednostavno ne bih mogao pogledati.
1. Inception http://www.imdb.com/title/tt1375666/?ref_=chttp_tt_14
2. The Shawshank Redemption http://www.imdb.com/title/tt0111161/?ref_=chttp_tt_1
3. The Godfather http://www.imdb.com/title/tt0068646/?ref_=chttp_tt_2
4. Soruce Code http://www.imdb.com/title/tt0945513/
5. Never let me go http://www.imdb.com/title/tt1334260/
6. Dumb and Dumber http://www.imdb.com/title/tt0109686/
7. Shutter Island http://www.imdb.com/title/tt1130884/
8. Groundhog day http://www.imdb.com/title/tt0107048/
9. Seven http://www.imdb.com/title/tt0114369/
10. Gladiator http://www.imdb.com/title/tt0172495/
11. Oldboy http://www.imdb.com/title/tt0364569/
12. Elite Squad http://www.imdb.com/title/tt0861739/
13. Confessions http://www.imdb.com/title/tt1590089/
14. Ring http://www.imdb.com/title/tt0178868/
Comment
-
01. Max Ophuls - The Earrings of Madame de... (1953)
http://www.imdb.com/title/tt0046022/
02. Yasujiro Ozu - Tokyo Story (1953)
http://www.imdb.com/title/tt0046438/
03. Terrence Malick - Days of Heaven (1978)
http://www.imdb.com/title/tt0077405/
04. Jean Renoir - La grande illusion (1937)
http://www.imdb.com/title/tt0028950/
05. Robert Bresson - Au hasard Balthazar (1966)
http://www.imdb.com/title/tt0060138/
06. Michelangelo Antonioni - L’avventura (1960)
http://www.imdb.com/title/tt0053619/
07. Federico Fellini - 8½ (1963)
http://www.imdb.com/title/tt0056801/
08. Jean-Luc Godard - Le Mépris (1963)
http://www.imdb.com/title/tt0057345/
09. Kenji Mizoguchi - Sanshô dayû (1954)
http://www.imdb.com/title/tt0047445/
10. Stanley Kubrick - 2001: A Space Odyssey (1968)
http://www.imdb.com/title/tt0062622/
11. Yasujiro Ozu - Late Spring (1949)
http://www.imdb.com/title/tt0041154/
12. Víctor Erice - El espíritu de la colmena (1973)
http://www.imdb.com/title/tt0070040/
13. Kenji Mizoguchi - Ugetsu (1953)
http://www.imdb.com/title/tt0046478/
14. Luchino Visconti - Il gattopardo (1963)
http://www.imdb.com/title/tt0057091/It is not the violence that sets a man apart.
It's the distance he's prepared to go.
Comment
-
Aj da spicim caskom
1.Willow http://www.imdb.com/title/tt0096446/
2.The Usual Suspects http://www.imdb.com/title/tt0114814/?ref_=nv_sr_1
3.C'era una volta il West http://www.imdb.com/title/tt0064116/?ref_=chttp_tt_27
4.Alien http://www.imdb.com/title/tt0078748/?ref_=chttp_tt_50
5.Life of Brian http://www.imdb.com/title/tt0079470/?ref_=chttp_tt_174
6.Heat http://www.imdb.com/title/tt0113277/?ref_=chttp_tt_125
7.The Deer Hunter http://www.imdb.com/title/tt0077416/?ref_=nv_sr_1
8.Dracula http://www.imdb.com/title/tt0103874/...nm_flmg_act_56
9.The Prestige http://www.imdb.com/title/tt0482571/...nm_flmg_act_15
10.La vita è bella http://www.imdb.com/title/tt0118799/
11.Shichinin no samurai http://www.imdb.com/title/tt0047478/
12.Sen to Chihiro no kamikakushi http://www.imdb.com/title/tt0245429/?ref_=fn_al_tt_1
13.El topo http://www.imdb.com/title/tt0067866/?ref_=nv_sr_1
14.Vampire Hunter D:Bloodlust http://www.imdb.com/title/tt0216651/
To bi bilo to onako na brzaka, vecinu sam izabrao po sentimentalnoj vrednosti, ne znam da li se podudaram sa drugima, moracu da proverim. Realno 14 filmova je malo.sigpic
Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again
U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….
Comment
-
A opet niti jedan film omiljenog mi glumca nisam stavio, a realno mogao sam, i niti jedan iz Star Wars serijala, a mogao sam komotno i to ...
Jbg ...sigpic
Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again
U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….
Comment
-
Originally posted by Erik Dekard View PostZa Star Wars najbolje da stavis KotOR .sigpic
Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again
U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….
Comment
-
Originally posted by Sandugp View PostCelom tom tematikom sam bio opasno zaludjen jedno vreme, mislim vidi mi avatar (Nomi), meni je i ova nova serija Rebels cool ...
KotOR epoha je odlicna, meni se atmosfera igara bas dopala, kada bi radili neku seriju u tom setingu ili kada bi neki nasi izdavaci preveli "Revana" bilo bi idealno.sigpic
Comment
Comment