ATP - Andy Murray

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Vule_89 View Post
    Pa dobro,drugo je drugar u ekipi,medjusobno se bodre..kao sto Janko posle svakog meca pruza podrsku Novaku..
    To sta je tebi drugo je neka posebna prica. Em je Novak sigurno bolji sa Andyem nego Fedom, a i iz cisto sebicnih razloga ima itekako opravdanja da navija za njega. A i to je sasvim nebitna jedna stvar, i apsolutno ni na sta ne utice, tako da se opusti sto se toga tice, bice razloga za nervozu, nemoj si jos otezavati

Comment

• Pa ja sam siguran da Novak tako ne posmatra stvari,ne znam samo zasto vi tako mislite..

Comment

• E ako si ti siguran, onda nema potrebe dalje diskutovati

Nego, Lets goooo!

Comment

• There's something wrong with me chemically
          Something wrong with me inherently
          The wrong mix in the wrong genes
          I reached the wrong ends by the wrong means
          It was the wrong plan
          In the wrong hands
          With the wrong theory for the wrong man
          The wrong lies, on the wrong vibes
          The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Roger bolje da ne izlazi na teren, pojesce ga mukica, puca od snage

sigpic

Comment

• Jadnicak, bice nesto i za tebe, sigurno

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Ne pratim tenis niti volim taj sport, ali zao mi je sto Andyja ovo toliko pogadja. Niko ne voli gubiti finala, i poslije svakog novog izgubljenog sve je teze, samopouzdanje se urusava. Veliki je emotivac i nadam se da ce ponekad zaplakati i od radosti.
                  Takođe, ovde se uvodi i jedan divan kriterijum pomoću koga prosuđujemo je li žurka prestižna, dakle ona je “obično prestižna ako se neko od poznatih pojavi bar na pet minuta”. Zahvaljujući upravo ovom genijalnom kriterijumu, ako na primer na žurku upadne Manda, uđe u klonju, iskenja se i ode kući (pod pretpostavkom da mu za to treba više od 5 minuta), može se zaključiti da je ta žurka prestižna. Lepo je znati.

Comment

• Ne volim ga uopste, ali mi se svidja nesto drugo u vezi njega, a to je ovo:

Comment

• I'm more determined than ever

Clearly I'm closer to winning that first major...
                      ...the best I've played in a Grand Slam final and the best I've felt on the court. I was more composed....
                      I felt better on the morning of the match and during the entire build-up. There are plenty of good signs and even though it doesn't get any easier to accept, I'm starting to handle certain situations better than I might have done in the past...
                      The disappointment will linger for as long as it needs to, it's not a process I'll rush. Sometimes getting back on the court quickly might work, but it can also have completely the opposite effect. I have to take the right amount of time off, let my body and mind fully recover.
                      He (Lendl) is a massive help, especially when it comes to keeping cool, dealing with high-pressure situations and managing tough moments during important matches.
                      He's made a big difference in the way I prepare for the majors, which is something I felt I needed or was maybe missing. Things are going in the right direction, but there's much more to come....
                      Ja se ne slazem sa procenama da ce Murray ponovo pasti posle ovog teskog pooraza, imam neki osecaj u vezi njega, ne mogu tacno da ga opisem, ali mislim da me ne vara

Comment

• Andy Murray gets Royal (Mail) treatment after his gold medal win: his own postage stamp & a gold post box in his hometown.

sigpic

Comment

• Comment

• kad mats prognozira tu nema da omane

Comment

• Ja mislim da Mats tako lupeta namerno da bi zakuvavao zbog rejtinga....Ovako valjda gledaocima interesantnije
                              Al jednog dana ce slucajno i pogoditi
                              "My body feels great. I mean, it´s only five hours"

Comment

• http://www.mondo.rs/s258107/Zabava/M...ce_godine.html

Comment

Working...
                                X