X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by bojanaBG View Post
    daj da nadjemo neku azijsku ip adresu, kinesku neku, mozda to prodje
    prosao sam ja skriptom od brazila do kine i afrike i ne moze, online moze da se
    gleda samo u USA i to morate imate ident vase operatera, i radi na principu
    jedan kljuc - jedna slika, dakle ne moze isti kljuc da se koristi vise puta istovremeno.

kopam sad da vidim nekako da prodjem tu zastitu, pa ako bude nesto saljem.
    It is not the violence that sets a man apart.
    It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Grigor vodi 3-0,ja gledam Almagra jer mi za Japanca bas los strim.Izglupirao se sad,imao je 0-30,sve u svemu Dzonson se drzi servisima sto je i ocekivano,Almagro ce samo sacekati jedan slabiji servis gem i oduzeti brejk.Ne vidim nacin da Dzonson dodje do brejka,suvise je jednodimenzionalan
      sigpic
      http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• ajde pokusajte ovo da napravite , mada i ovo sto imamo je dobro

Comment

• gde vi gledate?
          ES ne uvazavam kao odgovor
          in another life
          I will love you again, RF.

Comment

• Shardo samo preko strima, od ES-a se i ocekivalo da ce prenositi zene na oba kanala
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Da se ne zajebavamo,nemaju ni koga da prenose.Videcemo kad krenu muskarci da igraju
              sigpic

Comment

• pa zasto ne gledate zene , Sharapova gazi

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                  Shardo samo preko strima, od ES-a se i ocekivalo da ce prenositi zene na oba kanala
                  20min sam se zezala sa apinim otkricem za USO, i onda vidim da nikome ne radi
                  eto zasto je W najbolji turnir, em ga ne prenosi ES, em znas da prvi mec igraju muskarci
                  in another life
                  I will love you again, RF.

Comment

• auuu kako se sad odbranio Hanescu, genijalno je spasio brejk loptu

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Masa na 5-0 Raduje me sto nema naznaka od povrede
                      sigpic

Comment

• Na lajvskoru pisalo da Nisikori uzeo brejk,kad ono ipak gem za Haneskua

Dimitrov od 3-0 na 3-3,jos Beneto imao brejk loptu i idalje se igra u gemu.Dzonson se i dalje drzi,pitanje dokle ce
                        sigpic

Comment

• Opala Dzonson zilav protivnik , drzi se jos
                          vodi protiv Almagra sa 5 - 4

Comment

• ja gledam taj mec, Kei je vec mislio da je ueo brejk ali je Hanescu ipak nekako vratio smec i to skoro na samu liniju i posle u nastavku uzeo poen

sigpic

with experience.

Comment

• Prvi krompir dodeljuje Marija
                              sigpic

Comment

• Almagro "neutralisao" malog sto skuplja loptice. Headshot
                                Everything you want is on the other side of fear.

Comment

Working...
                                X