X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ludost prevazidjena prije barem 4 godine

Nikad ni od njega ni od Rise igraca...i jos barem 15 njih

Comment

• Monaco je pod znakom pitanja zbog zgloba, a manje povrede muce i Nishikorija(koljeno), Janka(zglob), Simona(vrat) i Stepaneka(rame) no oni ne bi trebalo da su upitni
      sigpic

Comment

• Kei je danas tvitovao da se oseca odlicno i da mu je koleno ok
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• To je lepa vest, bice veliki plus za turnir ako ponovi partije iz prosle godine
          Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Australian Open @AustralianOpen

The official draw is tmrw @ Crown Riverside. Open to the public, or join the livestream on http://ao.com Kicks off 10am AEST #ausopen

svako ko hoce da prati zreb evo live streama

Comment

• Novak: TomiK, Davydenko

QF: Del Potro
              SF: Murray

There's something wrong with me chemically
              Something wrong with me inherently
              The wrong mix in the wrong genes
              I reached the wrong ends by the wrong means
              It was the wrong plan
              In the wrong hands
              With the wrong theory for the wrong man
              The wrong lies, on the wrong vibes
              The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Ulaz je slobodan, pa ko voli..

Australian Open
                Ivanovic, @Tsonga7, @Vika7, @SerenaWilliams & @DjokerNole will appear at #AusOpen #KidsTennisDay tomorrow. Gates open 8.30am. Entry is free.
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Delpo i Vika osvajaju pa se vi zezajte samo

Comment

• Po ovako hladnjikavom vremenu i na ovako brzom terenu Del Potro je prvi favorit

sigpic

Comment

• Naravno Red je da Delpo osvoji ono sto je zasluzio

Comment

• Originally posted by JuanDelPotro View Post
                        Naravno Red je da Delpo osvoji ono sto je zasluzio
                        Ma sta je covece zasluzio, Federer ga je ovde tako tukao da je mene bolelo dok sam gledao a za lika uopste ne navijam

Temperatura je paklena a beton je sporiji od peska, nema on ovde nikakve sanse za titulu

sigpic

Comment

• @CW, nemoj brate, nov je

Tesko ce ti Delpo osvojiti titulu na ovom betonu. QF je super rezultat a SF fantazija.
                          Uz dobar zreb, nekoliko odustajanja, ludacku formu, fh kao na USO2009 moze u finale, veruj mi konkurencija je za tri koplja iznad.
                          There's something wrong with me chemically
                          Something wrong with me inherently
                          The wrong mix in the wrong genes
                          I reached the wrong ends by the wrong means
                          It was the wrong plan
                          In the wrong hands
                          With the wrong theory for the wrong man
                          The wrong lies, on the wrong vibes
                          The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Jel na Olimpijadi bolji bio federror ? mene bi sramota bilo da izjavim to,federror je toliko imao srece u duelima protiv delpa prosle sezone da ni on sam ne zna odakle mu toliko srece...videces ove sezone ko ce koga da tuce...

Comment

• Mngo stosta mora da se poklopi Delpu da bi omao neke sanse ovde , kao sto kaze @Indigo glavni favoriti za Ao su tri koplja iznad njega
                              i samim tim ako dodje do 1/4 finaal , to ce mu biti veliki uspeh

Comment

• Originally posted by JuanDelPotro View Post
                                Jel na Olimpijadi bolji bio federror ? mene bi sramota bilo da izjavim to,federror je toliko imao srece u duelima protiv delpa prosle sezone da ni on sam ne zna odakle mu toliko srece...videces ove sezone ko ce koga da tuce...
                                U nekim duelima Joza je zaista imao srece protiv Delpa, ali to se nikako ne moze reci za njihov proslogodisnji duel na ovom slemu gde ga je Svajcarac ODUVAO SA TERENA.
                                sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                                Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

Working...
                                X