Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ima malo problema sa taktikom, nije to jos sve leglo na svoje mesto. Andersonu nikako ne mozes slati slice na fh na t liniju.
    There's something wrong with me chemically
    Something wrong with me inherently
    The wrong mix in the wrong genes
    I reached the wrong ends by the wrong means
    It was the wrong plan
    In the wrong hands
    With the wrong theory for the wrong man
    The wrong lies, on the wrong vibes
    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Ajde zavrsavaj ovo!

Comment

• Sad se sve vratilo! Tako je mali, aj sad teraj do kraja
        It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Sto bi rekao CW, talenat preliva, prelivaaa!
          There's something wrong with me chemically
          Something wrong with me inherently
          The wrong mix in the wrong genes
          I reached the wrong ends by the wrong means
          It was the wrong plan
          In the wrong hands
          With the wrong theory for the wrong man
          The wrong lies, on the wrong vibes
          The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Puce Kevin /i Caletov/ ko lubenica
            sigpic

Comment

• Konacno! Sad po vece titule i top 10!

Comment

• Cestitka mladjanom Tomicu na prvoj tituli u karijeri
                sigpic

Comment

• Vidi se koliko mu znaci ovo, kad Anderson napravi duplu na brejk loptu Tomic samo sto nije zaplakao od srece, svaka mu cast na tituli
                  sigpic
                  http://www.youtube.com/watch?v=pMJ0-1GGf5k

Comment

• Fantasticno finale, pobediti ovakvog protivnika danas - svaka mu cast. Meni je dokazao da je sad spreman za malo veca dela.
                    Ispade Fed u 3. kolu AO
                    It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Sto je nesto odvratan ovaj pocetak godine, samo dva normalna osvajaca titule od pet. Valjda ce ga Fed spustiti na zemlju, nadam se da ce biti i bolno pritom.
                      sigpic

Comment

• Tituli se ne gleda u zube, ali nekako imam utisak da su Tomicevi rivali u polufinalu i finalu vise izgubili svoje meceve, nego sto ih je on dobio. Sepijevih 0-40 i tri Tomiceva druga servisa, koja ovaj nije iskoristio, pa potom Anderson, spasava 0-40 a onda na neku od narednih brejk lopti pravi duplu .
                        Ali naravno to ne moze i ne treba da umanji uspeh ovog mladica. Svaka cast na prvoj tituli, i pored svega navedenog nikako se ne moze reci da je nezasluzena. Zasluzena je itekako.
                        sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                        Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Bravo majstore, ovo sam predugo cekao

Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Čestitke Bernardu! Nadam se da će ove godine ostvariti velike rezultate!

Comment

• Kakav sam idiot, mislila sam da je finalo nesto rano ujutru i nisam ni proveravala raspored
                              Pogledala sam 3,4 poslednja gema, steta sto je Kevin napravio duplu na brejk lopti, nekako bi mi bilo bolje da je Tomic osvojio taj poen.
                              Ali mi je drago sto je on osvojio titulu, ako zadrzi ovakvo ponasanje i ovaj stav, mozda mi postane i ok

Finale Dimitrova, titula Tomica, lepo je pocela ova sezona, nadamo se da ce biti jos bolja i da ce klinci konacno da pokazu zube
                              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                              with experience.

Comment

• Cim zavrsim finale Masters Kupa 1990. analiziracu ovo finale, makar bez statistike jer se ono osnovno moze naci na ATP sajtu. Veseljak Raonic je konacno dobio drustvo, a tu ce nadam se brzo i Dimitrov i Harison

Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

Working...
                                X