This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by miloolja View Post
    Kako sta ce mi..pa jel si se sam zezao juce?
    Izvini.
    I ne brini dobice Zvezda.
    Nece.
    sloboda ili ništa

Comment

• Originally posted by 61563 View Post
      Sta ce ti to I?...WTA potenciram,jer je previse zastupljen,eno dopunio sam ti gore tekst,a ti ako mislis da je WTA top i super ok tvoje pravo i misljnje,i ako ti bas toliko bode oci eto necu vise,banuj me,daj mi negativne poene ,eto kako ti nekog bezpotrebno izbacujes iz takta,ako mislis da sam preterao ili sta vec uradio ,kazni me,i jamozda mislim da neko nesto previse potencira pise ,pa nista ,mozda i ti,pa

Iznervira me pred Zvezdu strasno
      Jbt ja tek sada procitala ovaj tvoj post
      Stala sam bila kod prve recenice i nisam dalje citala, videla i ono na kraju za Zvezdu, pa povezala da sam te zbog prve nesto iznervirala

Zakuni se da si se zbog gluposti iznervirao strasno?
      Nista mi nije jasno, ali da znas da se zezas na tudj racun, a ne i na svoj, da napadas za neke bidalastine i zezanje....jbg

Evo izvini jos jednom zbog cega god da sam te iznervirala toliko, sve je bilo glupiranje, no u svakom slucaju treba te izbegavati u sirokom luku, nije ti ovo prvi put.

Cuj negativne poene, da te banujem
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Samo zato jer je ovako lakše

Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
        Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
        "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Originally posted by mark it zer0 View Post
          Nece.
          Sedi. Jedan.

Tananana nananana ....
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Pa nije pobedila
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
              Sedi. Jedan.

Tananana nananana ....
              Robert Prosinečki...tananana nanana...

Originally posted by bojanaBG View Post
              Pa nije pobedila
              Ali smo prošli dalje...
              Gde je Fiksni?
              Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali

Comment

• Otisao da se smiri

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                  Pa nije pobedila [emoji3][emoji3]
                  Pobeda = musema na Mari kako god, to ti i mi isto

Ne...
                  Tanananana nananananaaa
                  Liga Sampionaaaa

A Robi je car
                  sigpic

Comment

• Elem za to vreme propuštate ( ili možda ne) genijalno prepucavanje Rotenberga i Kirjosa na TW

Comment

• ma koga briga za njih
                      Tanananana nananananaaa
                      Liga Sampionaaaa

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ovog će neko na kraju nalupati...ali piši-briši...

Comment

• sigpic

Comment

• Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali

Comment

• Cisto i da dokumentujemo ono o cemu smo pisali vec

sigpic

Comment

• Da, oni su objasnili da je ona dobila opomenu zato sto je to uradila na terenu a ne u stolici
                                U svakom slucaju, sumnjam da bi bilo koji muskarac dobio istu opomenu da je isto to uradio...

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X