Announcement

Collapse
No announcement yet.

Barclays Premier League & Championship 2012/13 - Diskusija i komentarisanje utakmica

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ne znam sta bih ti rekao kakav je go,atraktivan

Dembele se sprda,samo nema s kim
    Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

• Covek prodje kroz odbranu kao da je nema, De Gea brani odlicno.
      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Cupavi ASUEKOTO! Usran gol..Da dodam jos da je AVB majstor da unisti sjajan tim, kakav bilde.

Comment

• Pobeze lopta od coveka... Vrhunski sut.

Evo ga i Totenhem 1-0.
          sigpic

http://www.sportklub.info/nemanja-nikolic-u-rostovu

Comment

• Daj posaljite Lukaku-a u Zvezdu samo za cetvrtak da prodjemo Bordo, pa neka se vraca u Englesku.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
              Daj posaljite Lukaku-a u Zvezdu samo za cetvrtak da prodjemo Bordo, pa neka se vraca u Englesku.
              E stvarno je izuo stopere Tottenhema, odlican je...
              sigpic

Comment

• Originally posted by Tony_G View Post
                E stvarno je izuo stopere Tottenhema, odlican je...
                Bruka sta im radi, svaku dugu loptu je makar pipnuo, a rve se sa dvojicom non-stop.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sa gol linije skida macka borbena
                  sigpic

Comment

• E sada je gol , 2 puta su skinuli sa gol linije , Morison Puni pevce
                    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• TAKO JEEE PUNI AVB!!!!!!!! Da je WBA igrao ovako od pocetka..

Comment

• Vala zasluzili su, nista losiji nisu bili, posebno u zadnjih pola sata.
                        sigpic

Comment

• 2 puta sa gol linije,treci put ne moze...zasluzhili su momci gol...
                          I LOVE HOUSE MUSIC!!

Comment

• Otisli Rodallega i Moses,ali Martinez ce opet da sklopi ekipu koja ce opstati

Doveli su odlicnog Kone-a iz Levante-a,odnosno Sevilla-e posto je bio samo posudjen Levante-u...
                            Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

• Definitivno nije engleska liga za ovog coveka Ne moze da se sastavi AVB.
                              sigpic

Comment

• Najjaca liga na svetu bre, Tottenham strepi kuci od "prosecne" ekipe, PL FTW!
                                sigpic

Comment

Working...
                                X