X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• choke

Comment

• Steta za Zoranu, tako blizu, a tako daleko..

Comment

• šteta
        sigpic
        http://www.youtube.com/watch?v=yOzFjbiH4mk

Comment

• Zaista velika steta ali sve cestitke Zorani koje izborila finale u obe discipline...za malo izmakla medalja, ali siguran sam da ce ih biti u buducnosti.

SVAKA CAST DEVOJKO SAMO NASTAVI DA GADJAS
          sigpic

Comment

• Pobrecita

Comment

• Zorana na ivici suza: Ne znate koliko mi je žao, ali ni dva finala nisu malo

"Meni je izuzetno žao, ne znam da li uopšte možete da pojmite koliko. Ipak, dva finala na prvim Olimpijskim igrama nije malo", rekla je Arunović izveštačima iz Srbije suzdržavajući se da ne zaplače.

Upitana da li je uoči poslenje, četvrte serije u finalu znala da je treća, Arunović je odgovorila da jeste, jer je gledala u ekran koji stoji pored strelaca.

"Znala sam zato što je ekran štrčao ispred mene sve vreme. Kako god sa okrenete, svaka od nas zna plasman, zato što su ekrani postavljeni tako da moramo da ga vidimo, hteli ili ne", rekla je ona.

Arunović je, međutim, rekla da joj je značilo što je znala koje je mesto, ističući da je na ovom takmičenju prvi put svesno gledala plasman tokom pucanja.

"Ovo je prvi put u životu da sam svesno pogledala, zato što mi je to davalo dodatni motiv da pucam bolje, zato što sam videla koliko mogu i koliko mi dobro ide. Videla sam da idem napred", rekla je Arunović koja je finale počela kao
              osmoplasirana.

Komentarišući poslednju seriju u kojoj je izgubila bronzu, Arunović je rekla da uopšte nije loše pucala i bila je dobra, ali je Ukrajinka Olena Kostevič imala bolju
              poslednju seriju i zasluženo osvojila bronzanu medalju.

"Nema laži nema prevare, ona je bila bolja", istakla je Arunović, kojoj je utehu dugim zagrljajem posle finala pružila najbolja srpska olimpijska svih vremena Jasna Šekarić.

Arunović je na ovim Igrama u finalu discipline vazdušni pištolj 10 metara zauzela sedmo mesto.
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• neverovatno mi je zao
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• koliko pamtimo po zlu ovu kostevic, prvo je u atini uzela zlato jasni sekaric , a sad i bronzu zorani

Comment

• Je l' ste tu, Mirosavljev trenutno puca u kvalifikacijama, trenutno bez greske

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Lepo ovo izgleda za sada

pu, pu..već ga urekosmo...
                      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Polako de si zapeo čoveče...
                        sigpic

Comment

• Ovi su svi nenormalni kako gadjaju

sigpic

with experience.

Comment

• Strašno..sve 10ke
                            sigpic

Comment

• sranje, jos jedna devetka

sigpic

with experience.

Comment

• a dajjjjjjj breeeeeee Nemanjaaaaaaaaaa, imao 100-99-100 i mogao je sa 99 da zavrsi cetvrtu seriju i on seljak 97 Ako zeli bilo kakve sanse za finale mora da pogodi 100-100 poslednje 2 serije...u Peking se u finale uslo sa 594 (ali se raspucavalo njih 5-6 a samo je jedan usao) Dakle oko 595 bi trebalo biti dovoljno
                                sigpic

Comment

Working...
                                X