Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• It is not the violence that sets a man apart.
    It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Steta za Argentinu.
      Ovakvu generaciju umetnika vise nikada nece imati.

Comment

• Hocemo da gazimo spansku stoku?

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
          Hocemo da gazimo spansku stoku?
          Nego sta, Melo 50 poena..
          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Hoce ovi retardi da prenose kosarku?

Jebala ih odbojka raspala.

Comment

• Nažalost Rusi se vratili...

Mora stream da radi sad.
              IO NON RUBO IL CAMPIONATO
              ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
              C'E SOLO L'INTER

Comment

• Onaj mali smrad ne moze da omasi

EDIT: Nikad nisam video da neko igra kao LeBron u ovoj cetvrtini. Covek je uzeo jedan sut,ali zato igra korektora u odbran i razigrava saigrace kao nenormalan.

Kobe dao dve trojke,Melo odma' poceo da sipa.

Zgaziti ove smradove sto je poganije moguce.

Comment

• Finale vec gotovo jbg.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Je l' promasio KD neku trojku na turniru? Ja kad god sam gledao covek nije promasio.

I, opet ona akcija za Rudy-a, sta je sa scouting-om.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Evo sad banana na sutu za 3 od KD

Comment

• Bice ovo zanimljivo do kraja.

Comment

• Drugu vec promasi..

Comment

• chubaka zatvara reket
                            It is not the violence that sets a man apart.
                            It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Uvek Spanci namuce Amere.
                              Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• CP3 se muci sa jebenim Rodriguez-om, D-Rose bi ga bar fizicki oduvao par puta i ostavio u prasini. Daj Deron-a ili Russ-a bre u igru.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X