This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• spanci se cigane kao i uvek.
    It is not the violence that sets a man apart.
    It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Jesi video kako je Marc sutnuo Diaw-a nakon faula? Govna ciganska...
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Svaka Tonijeva prodata lopta je cista kontra, morace malo da pazi sta radi.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• spanci su to. neopevana gamad!

Comment

• Kakvi majmuni, cim gube odma' se svi okupljaju kod sudije.

Comment

• Navarro-u su zapusena usta (da ne idem bas potpuno u vulgarnosti), stavio ga Batum u dzep, pa moze samo da place. Pogodio je samo jedan onaj njegov floater cini mi se i dobio je dve banane od kojih ga je glava zabolela. Plus, bez lopte ga Nikola gazi, ne moze ni da primi pas. Tako je, siluj, samo jako u odbrani i da radi sut spolja!
              sigpic

Comment

• Mek je u potpunosti u pravu.

Samo da se smanje izgubljene lopte,
                i dobijamo ovo.

Comment

• Do tada, apa, daj neki strim da gledamo svi isto, Veetle kasni uvek.

EDIT: Valjda ce i Italija zavrsiti u ovo u 3 seta, pa ce se RTS ukljuciti.
                  sigpic

Comment

• imas na eurovisonu, na bbc-ju...

http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html

Comment

• ides na basketball, listas meceve do kraja,
                      pa onda QF2, i to je to.

Comment

• Osmi je feed na eurovision-u, da znate.

EDIT: Ja se snasao ovako
                        sigpic

Comment

• ako si sacuvao onu moju skriptu imas i na SF2,
                          pa lepo gledas u VLC-u.

Comment

• Hvala apa, ok mi je eurovision, mada ja vise volim da gledam na tv-u, lakse mi je da komentarisem. Sad ce Italija zavrsiti, pa cemo gledati kao ljudi. ;)
                            sigpic

Comment

• satire parker za izgubljenim loptama.

jbt, vratio ih je u zivot skroz

Comment

• Francuzi zadnjih 10 minuta igre nisu pogodili sut spolja.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X