Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Ajde Marshon-e nemoj da me opet osramotis kao neki dan.

Boston obzirom na pikove koje je imao, najbolje odradio draft.
    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
    fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

I dalje stojim iza toga da je Melo obican komad drveta. Mada Doc gotivi takve

Comment

Jimmy Butler, Marquis Teague, Leon Powe, Demetri McCamey, Ramone Moore, Malcolm Thomas, Olek Czyz, Chase Simon, Justin Johnson, Jamie Skeen, Jermaine Taylor, Henry Sims, Edwin Ubiles, according to source.

McCamey
        Skeen
        Powe
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

u prvom postu su kompletirani rezultati za prva dva dana,
          i dodati su nba game info linkovi za danasnje meceve.

danas prva utakmica derbi izmedju indijane i bostona,
          obe ekipe su do sada bez poraza na turniru.
          It is not the violence that sets a man apart.
          It's the distance he's prepared to go.

Comment

Stvarno dobra tekma. Sully odlicno igra.

Comment

Nije u vezi Sully-a ni bio problem short term production, nego bojazan da ce u dugom roku doci do problema sa povredama. Dok ne prodju 2-3 godine necemo znati da li je Boston ubo jackpot ili su doktori bili u pravu.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Miles Plumlee se izivljava

Comment

Drummond dobar za sada. Mogao bi on da bude opasan centar, samo fali godina i iskustva.
                  Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Imam osecaj da Cole Aldrich nije napredovao ni milimetar.
                    Kako se lose postavlja, posebno kod defanzivnog skoka.

Comment

Prica o dolasku mladih talentovanih sudija posle Crawfordovih bravura prethodnih godina Da, bas nagradjuju talenat, prosek godina sudija u finalu 300.
                      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Jeste videli kako Sully pici trojcice? Bice od njega odlican igrac, igra mu se ne oslanja na fizicke predispozicije, samo da vodi racuna o tim ledjima i Boston je napravio nevidjeni steal.
                        sigpic

Comment

detroit ne moz' da se sastavi s loptom

Comment

zavrsen i treci dan turnira, boston za sada
                            definitivno najvise pokazao.

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
                              Jeste videli kako Sully pici trojcice? Bice od njega odlican igrac, igra mu se ne oslanja na fizicke predispozicije, samo da vodi racuna o tim ledjima i Boston je napravio nevidjeni steal.
                              Sully je odlican igrac. Sto kazes, ne oslanja se mnogo na fizicke predispozicije, ali ume svoje telo da koristi majstorski, a i sut je sasvim, sasvim dobar, bice pravo pojacanje za nas vec ove godine Sto se Melo-a tice, Doc verovatno hoce od njega da napravi neku poboljsanu verziju Perkins-a. Odlican je u odbrani, ali nista posebno u napadu. Na njegov odabir je uticalo i to sto je KG rekao da nece vise da igra centra.
                              sigpic

Comment

Detroit zgazio Bostona.

Trio Knight-English-Drummond je fantastican.

Comment

Working...
                                X