X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kakva ludnica...
    http://www.avangarda.in/forum/viewforum.php?f=56

Comment

• Eh da...i Pjer Rolan je bio danas u onom padu tako da Europcar ostaje i bez "plana B".Garmin je potpuno pukao i oni ce sada 100% juriti etapnu pobjedu.

Comment

• Svaka cast SAGANU i isto tako ne mogu da verujem da su danas pali skoro svi koji konkorisu za GC ,a uvek se izvuku eans ,a pogotovo wigins sad mi ostaje da navijam da zutu osvoji NIBALI,KLODEN ili MONFOR

Comment

• Pa sad,nije bas da su se Evans i Vigins izvukli ili na srecu spasili ili tako nesto.Jednostavno su svi devetorica iz BMC bili u vrhu grupe i isto tako 5-6 iz Sky-a.Znaju oni sta moze da se desi i zato je bilo najpametnije voziti jak tempo u samom vrhu grupe i tamo cuvati lidere.Mencov i Nibali su jos uvijek tu.Tu je i Kloden koji je bio plan B,tu su i Sam Sancez i van den Bruk,Laiphajmer...Ima dosta momaka koji mogu da im pomrse racune u brdima

Comment

• Bice samo zanimljiviji Tour sigurno.
            Gledacemo agresivnog Shleka ako ostane u trci nisam gledao danas pa nzm jel neko odustao?
            There's something wrong with me chemically
            Something wrong with me inherently
            The wrong mix in the wrong genes
            I reached the wrong ends by the wrong means
            It was the wrong plan
            In the wrong hands
            With the wrong theory for the wrong man
            The wrong lies, on the wrong vibes
            The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Zgotivio sam Likvigas. Odlični Nibali i Sagan...
              IO NON RUBO IL CAMPIONATO
              ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
              C'E SOLO L'INTER

Comment

• Odustao je Tom Danijelson,a kako su se pojedini iscijepali danas moze se desiti da neko odustane sjutra.Bilo je dosta razbijenih.Juce je odustao Marsel Kitel kojeg je taj stomacni virus unistio.
                Do sada je 8 vozaca napustilo trku.

Comment

• Yep slope like this pa da vidimo favorite, dotle nista
                  It was the wrong plan
                  In the wrong hands

Comment

• Three riders pulled out straight away after the pile-up: Vigano (Liquigas), Danielson (Garmin) and Astarloza (Euskaltel). Vacansoleil's Wout Poels rode on but had to stop because of his injuries. Later in the evening, five more pulled out: Wynants (Rabobank), Erviti (Movistar), Freire (Katusha), Dupont (Ag2r) and Txurruka (Euskaltel). This morning there have been three more withdrawals: Gutierrez (Movistar) and Giro d'Italia winner Ryder Hesjedal and his Garmin team-mate Robbie Hunter.

Tek se sad vidi koliko je bio *eben onaj pad.Nakon ovih odustajanja, na Touru ostaju 182 vozaca.

Comment

• Anthony Delaspace (Sau) takodje odustao.
                      Trenutno u bekstvu grupa od 7 vozaca. Medju njima najbolje plasiran Riblon.
                      It was the wrong plan
                      In the wrong hands

Comment

• Sta im radi Sagan
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ako ce ceo Tour biti ovakav, bolje da ga nisu ni vozili ove godine.
                          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Au kako ih je samljeo ovaj uspon danas...Jedino je Nibali od ovih glavnih ostao na pristojnoj razlici.Mada je tu i Mencov ispod minuta.
                            Sky je danas samo potvrdio ono sto smo svi znali.Jednostavno su najjaci i Vigins je taj kojeg treba pobijediti.Da nije bilo onog pada juce drugacije bi bilo,a ovako ce sve da se svede na predvidjeni scenario Evans vs Vigins.
                            Svaka cast Frumu!Momak je vrhunski odvozio.Pohvale i za Taramaea koji je napravio 2'37'' u odnosu na Van Garderena i 2'41'' u odnosu na Galopena u borbi za bijelu.

Sky pobijedio etapu i uzeo zutu i tackastu...Sad cu jos vise da navijam za Evansa

Comment

• Ovo je bas lose, gledao sam nekih 15 trka ali ova je verovatno najgora.. ako se skoro svi brojevi 1 ovako muce, sta ce biti na nekim tezim etapama. Ova padanja, pucanje lanaca i ostalo da ne pominjem
                              Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Kakva etapa to smo trazili!!!!! NIBALI DO POBEDE

Comment

Working...
                                X