Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Vrlo moguće da je Arena otkupila FA Kup uz već postojeći Liga Kup, ali PL nisu uspeli...
    IO NON RUBO IL CAMPIONATO
    ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
    C'E SOLO L'INTER

Comment

• SK je produzio FA i Championship, postovao sam vec. Ne mogu da shvatim da im bilo ko posle svega i dalje vjeruje.
      sigpic

Comment

• Totalno ludilo
        sigpic

Comment

• HAHAHAHh
          Jebe lud zbunjenog

Comment

• Vladane, moguce da nisu otkupili Fa cup, govorili su vec da su u pregovorima za NBA, Premiership itd..
            ali za MLB, vidis 1. slika pitanje je postavljeno 18.02.2013 a 2 slika. 4.4.2013, to je vise od dva meseca razlike, moglo se što šta desiti...

Comment

• Sezona je pocela 1. aprila.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Sezona je pocela 1. aprila.
                aha, ne pratim MLB, al znam da su imali prava prenosa do sada...
                pozzz

Comment

• I prosle godine je MLB dosta kasnio na Areni
                  Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Hvala vam što (ne)odgovarate na pitanja vernih gledalaca, kao na moj prethodni post. A ja imam novo pitanje: je l' vi stvarno nećete prenositi utakmicu Dinamo Kijev-Šahtjor u nedelju 7.aprila?

Comment

• http://www.tvarenasport.com/sportski...3-prenos-21429

http://www.tvarenasport.com/sportski...3-prenos-21918

Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Na koliko su otkupljena prava prenosa spanske primere i segunde?

Comment

• Originally posted by Djordje85 View Post
                          Na koliko su otkupljena prava prenosa spanske primere i segunde?
                          Mislim da su otkupljena na tri godine.
                          "What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love." - Sir Bobby Robson

Comment

• Šta je sa LŠ? Dajte nešto skontajte, muka mi više gledati ove utakmice u 640 rezoluciji.

Comment

• Шта ти ту није јасно? Арена (и РТС, ако га рачунаш) има права за Лигу Шампиона.
                              Arise, Serbia!
                              You fell asleep long ago,
                              And have lain in the dark.
                              Now wake up
                              And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Kada pocinju prvi prenosi NBA play-offa?

Comment

Working...
                                X