Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• PONOS GRADA TI SI NASEGA! ZVEZDA <3 bravo momci, srce na teren je bilo. Nista za zameriti, nedostaje iskustva ali nema veze.

Jos nesto, od presudne vaznosti za titulu. Mladi su, sad su poljuljani maximalno, zato mora PUNA MARAKANA. Bukvalno mora. Da im pokazemo da smo tu uz njih. Nebitan je sad Lukic i kurta murta. Sad su bitini igraci koji u proseku imaju 22 godine i nije im lako. Moramo da ih ponesemo, podrzimo PUNA MARAKANA!
    Last edited by Cassius Clay; 30-08-12, 21:57.

Comment

• Dade ga Twente u 115.
      sigpic

http://www.sportklub.info/nemanja-nikolic-u-rostovu

Comment

• RASPORED EKIPA ZA LIGU EVROPE 2012-13 PO ŠEŠIRIMA:

ŠEŠIR 1
        ŠEŠIR 2
        ŠEŠIR 3
        ŠEŠIR 4
        SUTRA U 13:00 JE IZVLAČENJE GRUPA KOJE ĆE SE ODRŽATI U GRIMALDI FORUMU, MONAKO.
        It is not the violence that sets a man apart.
        It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Bordeaux,Club Brugge,Partizan,Ironi...

Comment

• Bolje nije moglo,dvostruko slavlje,bravo braco grobari ! Dajte nam Atletiko.

Comment

• Borusija,City,Real,Ajax Kakvog ce tu biti lomljenja

Ajde bar smo u 3. sesiru , nadam se kakvoj takvoj sansi da prezimimo , sutra mora da se dovede igrac minimum mozda dva
              Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Ma iz prvog sesira da dobijemo Atletiko/Liverpool/Inter/Lyon/Tottenham pa da bar vidimo neke dobre igrace

U drugom ima par ekipa sa kojima mozemo da se nosimo,a iz cetvrtog moze svako osim Anjzhi-a.

Dalje necemo proci,ali mozemo da se igramo

Comment

• Ustanem u 7 ujutro da gledam prokleti zreb,
                  a oni jos nisu poceli.

A, evo celavca! Sad ce!

Comment

• Gde li samo nalaze ove lepotice od novinarki, prvo ona juce, sad i ova, haos...

Ajde pomozi boze da nam dodju jedan Bordo, Briz i Videoton...
                    sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                    -Jürgen Klopp

Comment

• Jasta, Bordo je ocajna ekipa, zamisli, igrao egal sa Zvezdom.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Jasta, Bordo je ocajna ekipa, zamisli, igrao egal sa Zvezdom.
                        Od ovih ekipa u prvom sesiru, najocajnija ekipa naravno...
                        sigpic

-Jürgen Klopp

Comment

• Od Twente-a i Stuttgart-a ne mogu biti gori nikako, al' dobro.
                          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Mislim da nam nosioc grupe tesko moze biti
                            neko iz Holandije, Francuske ili Sporting.

Tj. matematickom verovatnocom jako tesko,
                            ali ne i nemoguce. Ipak, jako su male sanse
                            za tako nesto.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                              Od Twente-a i Stuttgart-a ne mogu biti gori nikako, al' dobro.
                              Twente sigurno jaci, daleko jaci, Studgart vec tu i tamo, ali msm da su i oni jaci, barem po imenima.

Bordo i Briz u grupi inace...
                              sigpic

-Jürgen Klopp

Comment

• Grupa E bi nam bas legla.

Comment

Working...
                                X