• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Svaka cast majstori
    sigpic
    http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• MOZE LI NEKO DA MI OBJASNI STA OVO RADIMO?!?

Comment

• I gotovo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NAJBOLJI SU... NEMA STA..
        Prvo Novak,sada vaterpolisti jos cekamo rukometase da pobede.....

BRAVO LJUDI..

SRBIJA

Comment

• GAZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII BREEEEEEEEEEEEEEEEE ! ! !

Pobediti protivnike i sudije izgleda nije tako tesko

Comment

• 2/3. Jos jedna primorska zemlja i zdravo
            Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Крао је Грк колико је могао али злато је у Београду !!
              sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• BRAVO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• Nemamo more, al igramo kao da imamo ceo okean
                  Originally posted by Brajkula
                  Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Kakav adrenalin!!!!! Ne mogu još uvek ništa da pišem...
                    Last edited by miloolja; 29-01-12, 15:44.
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Bravo, zlatni momci
                      sigpic

Comment

• a na 2.rts-u snimak Hrvatska-Spanija, umesto da puste vaterpoliste
                        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                        with experience.

Comment

• Nagrdio je sudija Crnu Goru, Zlokovic nije mogao da igra, ovo je krajnje marginalan sport, gdje mozes da budes 10x bolji, ali da dobijes 1 razlike, ili uopste ne dobijes (kao Ruskinje protiv Madjarica. Stvarno velika greota sto te cure nisu dosle do medalje), ..., ali i pored svega toga treba cestitati crnogorskim momcima na viteskoj igri, a Prlainovicu na odlucujucem golu.

Comment

• Nisam ni sumljao,sampioni!
                            Dzaba im i sudije,da i 5.igraca iskljuce ponovo ne bi dali gol,ajmo dalje.
                            sigpic
                            Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

• Originally posted by M_G_S View Post
                              Nagrdio je sudija Crnu Goru, Zlokovic nije mogao da igra, ovo je krajnje marginalan sport, gdje mozes da budes 10x bolji, ali da dobijes 1 razlike, ili uopste ne dobijes (kao Ruskinje protiv Madjarica. Stvarno velika greota sto te cure nisu dosle do medalje), ..., ali i pored svega toga treba cestitati crnogorskim momcima na viteskoj igri, a Prlainovicu na odlucujucem golu.
                              Jesi ti ozbiljan ?
                              sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Pobedili i protivnike i sudije! Bravo momci, bravo Udovicicu! Srbija bre!

Comment

Working...
                                X