Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2012 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    Znas mozda kakvi ste sa trade exception-ima? Ovi nasi samo gledaju da ustede, tako da mi je to najrealniji scenario ako imate bar 5 miliona trade exception-a.
    Koliko ja znam nemamo trade exception ali nemoj me drzati za rec. Vidim ovi tamo licitiraju sa Bareom ili Frodom ne znam kolko je to realno imaju oni prejaku platu za vas.

Comment

• Da, spominje se nesto Ridnour, samo ne znam kako cemo njega ubaciti pod cap.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Those asking if Korver rumors ends Batum talk: Could be part of it. Could deal contract such as Luke for KK, who has t option & $500K buyout
        kazu na tviteru.
        It is not the violence that sets a man apart.
        It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Da nece Dvajt u Lejkerse ?

Comment

• LAL bi ga uzeli samo kad bi garantovao produzetak ugovor.

that ain't gonna happen
            It is not the violence that sets a man apart.
            It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Znaci ostaje u Orlandu ? Jbt kakav lik, Fernando Kolunga mi nije ravan.

Comment

• Ovo sto Zgoda kaze na twitteru kao cistimo cap za Batuma verovatno Stiemsmu i jos nekoga ali mislim da cemo tako da se ispalimo na kraju da je to neverovatno.

Olshey says he doesn't see anything Minnesota can offer in S&T that is appealing to POR. Says he will match if Minny presents offer sheet
                Mozda pokusavamo da ocistimo cap za Iguodalu.

EDIT:
                Ric Bucher reports Wolves-Blazers discussing 2 firsts and "veteran SF" from third team for Batum. So is that where Kyle Korver fits?
                http://espn.go.com/nba/story/_/id/81...las-batum-deal
                Last edited by Licke; 11-07-12, 23:52.

Comment

• Indiana will acquire Ian Mahinmi (4-years, 16 million) in a sign and trade with Dallas. Darren Collison and Danhtay Jones go to Dallas.

Dallas nasao pleja.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sta ce Alec da radi sledece sezone samo Corbin da mu da malo slobode.

Sta kazes Mekinja, Alec i Marshon, kakav njuh lebac ti jebem.
                    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                    fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Videli smo Marshon-a, kol'ko ono, 0-13 pre neko vece?
                      sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Videli smo Marshon-a, kol'ko ono, 0-13 pre neko vece?
                        Mislim da je 0-10, jbg los dan, svako ga ima.

Gledao sam drugu, a danas sam bacio pogled na 2 minuta sto je bilo sasvim dovoljno da se vidi da je za klasu iznad onih slepaca sto igraju s njim.
                        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,

Comment

• Hickson ostaje u Portlandu, novi jednogodisnji.
                          sigpic

Comment

• Zgoljavi <3

Pogledaj ti taj govor tela, Kobe je malo dete za njega sto se samopouzdanja tice. Kao da 20 godina igra u ligi.

http://www.nba.com/summer-league/gam.../gameinfo.html

Comment

• Ucinak Darena Kolisona u PO.

Comment

• To je to. Btw, Lucas je imao bolji PER od Hinrich-a 4 puta prosle sezone. Je l' i bolji igrac?
                                sigpic

Comment

Working...
                                X