Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2012 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Pazi apa, Brook moze da bude trejdovan posle deadline-a, a Orlando je suspendovao bilo kakve razgovore o trejdu.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• mislim da je ta prica gotova.
      It is not the violence that sets a man apart.
      It's the distance he's prepared to go.

Comment

• U principu se slazem s tobom, al' ovo je bila tolika zajebavancija do sada da me ne bi cudilo da prica dobije jos koji veleobrt.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• do decembra nista.

Brook Lopez, Roy Hibbert get max deals, officially setting the bar for 7-footers with potential.
          dobar tvit.

Comment

• Sad Brook-a ne mogu da trejduju do polovine januara cini mi se...
            "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
            odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
            fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Mac ima li istine u ovom trejdu izmedju vas i nas za Korvera ili je to neko lupio pa se svi nalozili?

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
                do decembra nista.

dobar tvit.
                Odlican tweet, mada koliko mi to jos imamo sposobnih 7-foot-era? Sad sam srecan kad pogledam kakav ugovor ima Noah, Horford maltene pa dodje underpaid sa svojih 12 miliona po sezoni.

Originally posted by Ernesto View Post
                Sad Brook-a ne mogu da trejduju do polovine januara cini mi se...

Bas zato sam i spomenuo deadline.
                sigpic

Comment

• Ovaj ugovor je mac sa dve ostrice za Nets-e... Ko ce sad hteti da prihvati taj ugovor u nekom potencijalnom trejdu?
                  "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                  odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                  fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• to je sad reper za 7-footerse with potential.

trziste formira cenu.

Comment

• Originally posted by Licke View Post
                      Mac ima li istine u ovom trejdu izmedju vas i nas za Korvera ili je to neko lupio pa se svi nalozili?

Ima istine, samo sto ja jos ne znam koga biste vi to nama poslali. Prvo je bila prica da ce u Hawks-e za onaj njihov trade exception i Hinrich-a kako ne bi morali da iskoristimo mini MLE, medjutim to je propalo. Sad ce najverovatnije Ashton biti trejdovan kod vas, ali kao sto rekoh ne znam da li za neke pikove ili sta vec. Znas mozda kakvi ste sa trade exception-ima? Ovi nasi samo gledaju da ustede, tako da mi je to najrealniji scenario ako imate bar 5 miliona trade exception-a.
                      sigpic

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
                        to je sad reper za 7-footerse with potential.

trziste formira cenu.
                        Naravno, ekonomista sam majku mu.
                        Samo kazem da je pitanje da li oni bas vrede max ugovore (kada uporedis sa igracima talenta Lebron-a, KD-a itd). Za mene Hibbert svakako, Brook tesko.
                        sigpic

Comment

• ali su deficitarna roba na trzistu.

Comment

• Deutschland Mavericks

Comment

• Opet ti kazem da sve to stoji, samo poredim konkretno odnos kvalitet/cena bez ukljucenih ostalih varijabli.
                              sigpic

Comment

• Otprilike, najjaca slika koju sam video u skorije vreme.

sigpic

Comment

Working...
                                X