Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2012 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ћорав и забораван. Да се разумемо, читам ја све што се пише овде, да не буде да сам као Мико.

Дефинитивно ме је врућина ударила.

Ово је мој последњи пост овде у наредних, нек буде, недељу дана.
    Last edited by Урош94; 05-07-12, 19:17.
    Arise, Serbia!
    You fell asleep long ago,
    And have lain in the dark.
    Now wake up
    And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Originally posted by Uros94 View Post
      Ћорав и забораван. Да се разумемо, читам ја све што се пише овде, да не буде да сам као Мико.

Ово је мој последњи пост овде у наредних, нек буде, недељу дана.
      Cita i Mikula samo podjebava za inat.

Comment

• Nego, ko ce sad Houston-u da igra pleja? Ostali su i bez Gorana i bez Lowry-a, NY ce po svim dosadasnjim izvestajima izjednaciti onu ponudu koju su poslali Lin-u. Ko je jos ostao na trzistu? Hinrich? Delonte? Alston?
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jamal, 4 godine, 25 miliona, done deal.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
            Nego, ko ce sad Houston-u da igra pleja? Ostali su i bez Gorana i bez Lowry-a, NY ce po svim dosadasnjim izvestajima izjednaciti onu ponudu koju su poslali Lin-u. Ko je jos ostao na trzistu? Hinrich? Delonte? Alston?
            Nek se raspadnu ionako su jako dosadan tim, bar meni. Nesto slicno Atlanti. Ne do te mere naravno Atlanta je jedna jedina ali jako dosadan tim Hjuston.

Comment

Jamal, 4 godine, 25 miliona, done deal.
              Dobio ono sto je zeleo, visegodisnji ugovor. Klipersi su bas otvorili kesu da ga plate, cak i nakon onako jadne sezone gdje vola nije mogao ubost.
              sigpic

Comment

• Pa vidis da menjaju citav roster, mozda se i to promeni. Imaju 3 odlicna rukija, moraju dovesti novog pleja, videcemo.
                sigpic

Comment

Pa vidis da menjaju citav roster, mozda se i to promeni. Imaju 3 odlicna rukija, moraju dovesti novog pleja, videcemo.
                  Sve je dosadno u vezi sa njima. Ne trpim ih nikako nesto kao francuska liga u fudbalu.

Comment

Nego, ko ce sad Houston-u da igra pleja? Ostali su i bez Gorana i bez Lowry-a, NY ce po svim dosadasnjim izvestajima izjednaciti onu ponudu koju su poslali Lin-u. Ko je jos ostao na trzistu? Hinrich? Delonte? Alston?
                    Felton?
                    sigpic

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                      Sve je dosadno u vezi sa njima. Ne trpim ih nikako nesto kao francuska liga u fudbalu.
                      Belhanda, stidi se.
                      Cuj prvi maj

Comment

• Originally posted by asprilja View Post
                        Belhanda, stidi se.
                        Odgledas njegov higlights na YT i to je to.

Comment

• Originally posted by RRondo9 View Post
                          Felton?
                          Ne verujem da ce Morey zeleti debelom da plati velike pare, al' mozda i hoce, videcemo.
                          sigpic

Comment

• Ne, nema sanse da Hjuston dovede Feltona. Hej, pa oni su pustili Dragica koji mu se posrao po faci kad je Hjuston igrao na kraj sezone protiv Portlanda, silovao ga je, a oni su njega pustili.
                            Nije Felton tolko los, samo je zajebao ovu sezonu sa Portlandom jer mu je tijelo bilo u ocajnom stanju i on je jedan od glavnih krivaca sto Portland nije usao u plej of. Covjek je 5 utakmica izgubio u zadnjem minutu, ulazi u dribling i odbije mu se lopta od patike, umires od nervoze dok ga gledas. Ima kvalitet, ali i discipline mu treba.
                            Ne vidim ga kao dugogodisnje rjesenje na pleju u Hjustonu.
                            sigpic

Comment

• With LAC out, going to Heat would mean Allen would have to sign for half BOS offer + betray Pierce & Garnett. That's a tough sell.
                              Let's start with he is not speaking with Rajon for 2 yrs?

Comment

• Wait a minute. Royce White, Terrence Jones, Gary Fobes, Patrick Patterson, Chandler Parsons. OH GOD MOREY'S BUILDING AN ARMY!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
                                sigpic

Comment

Working...
                                X