Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2012 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• И ако ово дође...

Остаће са 5 играча.

@MNTimberwolves:
    Kahn confirms 2day's report that #Twolves were 1 of 4 teams on call w/ Ray Allen yesterday.
    UFA Jordan Hill was in MPLS Mon for visit w/ #Twolves. Kahn says meetings & talks will continue with all three players.
    David Kahn confirms meeting RFA Greg Steimsma (Sun) & RFA Nic Batum (Sun nite - Tue) in MPLS.
    Woj:
    So Phoenix trades Goran Dragic AND a 1st pick for Aaron Brooks in 2011, and now wants to pay Dragic between $8M-$9M per year to return? Wow.
    Last edited by Урош94; 03-07-12, 17:03.
    Arise, Serbia!
    You fell asleep long ago,
    And have lain in the dark.
    Now wake up
    And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Izgleda da Finiks oce Dragica. Njima je bas dobro.

Izgleda i Mirza Teletovic u Netse.

Ono za Batuma 50M za 4 godine, mislim da Minesota to nije ponudila.
      sigpic

Comment

• Phoenix trejduje Dragica i pika za Brooks-a, a sad ce da mu daju nekih 10 miliona po sezoni.

Samo da potvrdim da se Mirza dogovorio sa Njets-ima.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Najbolje je to sto su draftovali pleja i dovode pleja. Imaju nekog genijalca od GM-a izgleda.

EDIT: Imali su Hensona i Terensa Dzonsa jbt.
          Last edited by Reise; 03-07-12, 17:16.
          sigpic

Comment

• Wow, gledajte Mirzin ugovor.

Confirmed. 3 yrs, $15.675M Using MLE
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• @T-Mac: E upravo o tome pricam. Ako Cikago rastavi ovo jezgro ekipe kao sto se prica, to je totalno debilan potez. Imace svakako vece sanse sa Luom i Noom, nego bilo koga da dovedu umesto njih. Tako se secam 2009, Orlando izgubio u finalu od Lejkersa, do finala igrali strasnu kosarku, u finalu nisu imali iskustva ni malo srece u G2 i Otis Smit odmah vrsi neke promene. Kao nismo imali beka u finalu, daj da dovedemo Vinsenitija, sutnuli Hida, hemija u ekipi se poremetila, Vinseniti se lose uklopio i evo gde su sad. Tako i sa Klivlendom 2010 godine. Ajde da dovedemo Seka, da dovedemo Dzejmisona, koji dosao na pola sezone i blago receno se nije uklopio u tim,(a njih dvojicu su doveli samo zbog Dvajta i R. Luisa), da se mi prilagodjavamo Orlandu, a na kraju ni ne stigose da dodju do Orlanda.
              Ok je ti da menjas kad ti ekipa miljama daleko od PO, ali kad je u vrhu i kad je tu negde i kad joj malo hvali, bolje da je ostavis na okupu, nego da menjas. Seltiksi najbolji zivi primer.
              I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying...

Comment

• Mirza je igracina samo takva.
                Cuj prvi maj

Comment

• Yep.
                  Since the Nets are using the non-taxpayer mid-level, their payroll cannot exceed $74M under new rules.
                  sigpic

Comment

• Hill potpisuje novi petogodisnji sa Pacers-ima.
                    sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                      Wow, gledajte Mirzin ugovor.
                      I onda se neko cudi sto je bio lockout.
                      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Just going up online and via SportsCenter: Raptors and Knicks' RFA Landry Fields have agreed to three-year offer sheet

sigpic

Comment

• Орландо хоће Бајнама као замену за Хауварда.
                          Arise, Serbia!
                          You fell asleep long ago,
                          And have lain in the dark.
                          Now wake up
                          And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Sources say that the three-year deal offer sheet to Fields, with the Year 3 jump a la Omer Asik, approaches $20 million

Kakav potez Raptors-a. Ako NY ovo izjednaci, nista od Nash-a preko S&T-a.
                            sigpic

Comment

• Raptorsi se ponasaju kao da im najbolji igrac nije SG. Gotivim Fieldsa,ali imaju oni vece rupe da popune.

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                                Raptorsi se ponasaju kao da im najbolji igrac nije SG. Gotivim Fieldsa,ali imaju oni vece rupe da popune.
                                Ovo je pokeraski potez, i to genijalan. Povecas ponudu za Fieldsa, kako NYK ne bi mogao da ide na Nash. Knicksima je sigurno buducnost bitnija, a i ne gori im toliko za pleja pa ce pustiti Stevea, i tako su izbacili najveceg igraca iz kombinacija. Ako na kraju u NY odluce da ipak uzmu Kanadjanina, dobijas solidnu zamenu, igraca kojeg kasnije opet mozes utopiti za pleja ili neku hitniju poziciju. Po meni potpuno briljantno za popravljanje pozicije u situaciji sa Nashom koji je glavna meta.
                                Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Working...
                                X