Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2012 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Reise View Post
    Portland zainteresovan za Bilapsa.
    Ako dodju on i Hibert, stavio bi Blejzerse odma posle OKC-a za osvajanje zapadne konferencije.
    Povredice se 3 igraca i to je to

Comment

Portland zainteresovan za Bilapsa.
      Ako dodju on i Hibert, stavio bi Blejzerse odma posle OKC-a za osvajanje zapadne konferencije.
      Mislim da ne postoje teoretske sanse da Indiana ne izjednaci. A i sto ste draftovali centra sa 11. pozicije?

Comment

• Rus se bas nafurao da dodje do titule , oce oce al u Limburgu mesecu
        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
          Mislim da ne postoje teoretske sanse da Indiana ne izjednaci. A i sto ste draftovali centra sa 11. pozicije?
          Sansa postoji, ali nije velika.
          Back up centar brate, sta ako se povrijedi neko.
          sigpic

Comment

Veca je sansa da otkriju vanzemaljce nego da se u Portlandu niko ne povredi
            Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Idite u k... sa tim povredama vise,valjda ce vas zaobici ove sezone

Bolje vi placajte Batuma,superstar za dve sezone.

Comment

• News: Thunder signs head coach Scott Brooks to multi-year contract. GM Sam Presti: "Continuing with Scott as our head coach is extremely significant for the future of our organization. As we have continually communicated, he has been integral to our success and we have a deep appreciation for his tireless dedication to our players' development. His experiences and core values are invaluable to our players as they continue to grow and improve and we are thrilled to continue our partnership."
                Arise, Serbia!
                You fell asleep long ago,
                And have lain in the dark.
                Now wake up
                And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                  Kao sto rekoh, dovedite ga, neka odigra 3 utakmice sa Derrick-om i moze katanac na fransizu sto se mene tice.
                  Ne lupaj.

Comment

• Originally posted by 3 sekunde u reketu View Post
                    Ne lupaj.
                    Sto, ti ne bi voleo da ih vidis zajedno?

EDIT: Sta mislis o Fish-u kao starteru prvi deo sezone?
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Okay: the Hawks only are saving somewhere around $85M. Didn't factor in the $8.5M they have to spend on Petro, Williams, Morrow, Farmar...

Yeah, good day in the office.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• There's a new dream in Atlanta. Picture this: Dwight Howard, Chris Paul and Josh Smith
                        Hu vud ever, aj min ever, vont tu gou tu Atlanta?
                        Last edited by LBJmvpFORlife; 03-07-12, 03:40.

Comment

• Sprdaju se vec, ide prica da je Ferry trebao da posalje Horford-a i Pachulia-u u Orlando za Dwight-a i Teague-a i Smith-a u LAC za CP3-a i da zakljuci dan.
                          sigpic

Comment

• Elem...

Minnesota je ozbiljno zagrizla za Batum-a, a izgleda da ga i menadzer gura tamo, u cetvrtak se sastaju sa Blazers-ima, pa cemo videti kako ce to proci. Ako to ne prodje, plan B je trejd za Iggy-a, a plan C OJ. Tu je u opcijama i Lou Williams, naravno ne za istu poziciju.

U daljim vestima, Prigioni je zasenio celnike Knicks-a na medicinskim testovima, kazu da mu je telo u neverovatnom stanju, vec su mu dostavili listu skola za klince i ceka zvanicnu ponudu.
                            sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                              Elem...

Minnesota je ozbiljno zagrizla za Batum-a, a izgleda da ga i menadzer gura tamo, u cetvrtak se sastaju sa Blazers-ima, pa cemo videti kako ce to proci. Ako to ne prodje, plan B je trejd za Iggy-a, a plan C OJ. Tu je u opcijama i Lou Williams, naravno ne za istu poziciju.

U daljim vestima, Prigioni je zasenio celnike Knicks-a na medicinskim testovima, kazu da mu je telo u neverovatnom stanju, vec su mu dostavili listu skola za klince i ceka zvanicnu ponudu.

Comment

• Marc Spears
                                Hornets free agent C Chris Kaman had positive meeting with the Pacers' brass over dinner tonight in Indy, but no offer made, source tells Y!
                                Potpisujte ga, odma!

Marc Stein
                                He will be meeting with more teams, but I'm told @ChrisKaman and size-seeking Pacers hit it off during an all-day meeting Monday in Indy

Mike Wells
                                Kaman is clearly Pacers' favorite to replace Hibbert if they don't match. Indy tried to get Kaman at deadline last season
                                Last edited by Reise; 03-07-12, 04:33.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X