Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2012 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    Ako laze Aldridge, lazem i ja vas.

Niko nema misljenje o Lin-u?
    Koliko god ga ja ne cenio, za mene je dosta bolji igrac od Felton-a. Felton je kidao u Mike-ovom sistemu, nesto sam skeptican po pitanju toga kako ce se snaci kod Woodson-a i njegove filozofije kosarke.
    Imam ja misljenje o Kinezu,al' je mnogo ruzno...mozda zato sto je igrao za Knickse

Sada kada je presao u zanimljiv tim pun mladjarije mozda ga i zgotivim. Mislim da je slabiji i od debelog(Lowry-a) i od Dragica,ali dobro. Cudan je Houston do jaja.

Btw,Blatche je i zvanicno amnestiran. Imam osecaj da ce da zavrsi ili kod Jordana ili u Evropi
    Last edited by Ljuba90; 17-07-12, 23:21.

Comment

• Originally posted by Maric91 View Post
      Kada izaberes Floperse pre druge najvece fransize u NBA.
      Zivo me interesuje zasto je odustao od zutaca.
      Pa ne moz' sad samo kod zutaca staracki dom

Salu na stranu: Clippers need to go big, eyeing Milicic? After Grant Hill, Darko could be next.

(E jbg kad ne umem lepo da citiram kao Monta)
      Last edited by Popaj; 18-07-12, 03:39.
      http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
        Niko nema misljenje o Lin-u?
        Imam ja naravno

U neku ruku ocekivana odluka, znali smo da NY nije spreman da plati toliko, mislim da su oni zeznuli u startu jer nisu odmah dali ponudu Linu, sto je Jeremija i sam izjavio da je prilicno iznenadjen i uvredjen pre jedno nedelju dana, posto mu elem nisu prvi nabacili kontrakt.

Hjuston je tu pametno uleteo, posto ce imati kao sto smo ranije rekli koristi od marketinga, dize popularnost, prodate karte itd itd. E sad kazem "pametno", jer se potpuno slazem za ono sto si rekao za Feltona, i ja sam skeptican. Mada dosta i rizikuju jer znamo - ko se digne brzo do zvezda jos brze i padne... ali ipak, predvidjam da ce Lin da se utrenira, bice 3 puta bolji. (a vec je bolji od Feltona, dosta je brzi i pokazao je muda da resava vazne tekme u poslednjim sekundama).

Comment

• i za kraj najvaznija vest, Nagetsi otpustili Birdmana Andersena
          Last edited by Popaj; 18-07-12, 04:35.

Comment

• Originally posted by Popaj View Post
            Pa ne moz' sad samo kod zutaca staracki dom

Doci ce Dzejmison i Dzermejn O'Nil da malo nabudze taj prosek.
            Sve u svemu bice to bolje zamene nego prosle sezone ako pomenuti dvojac dodje.Ako sam dobro razumeo Hil ce promeniti sredinu zato sto nije zadovoljan uslovima koje mu nude Lejkersi.Ispravite me ako gresim.

Originally posted by Popaj View Post
            i za kraj najvaznija vest, Nagetsi otpustili Birdmana Andersena
            I doveli su Entonija Rendolfa koji kao i ANdesron moze da igra na cetvorci i petici.
            Gde bi mogao Andersen da zavrsi?

Comment

• Arise, Serbia!
              You fell asleep long ago,
              And have lain in the dark.
              Now wake up
              And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Originally posted by Maric91 View Post
                Gde bi mogao Andersen da zavrsi?
                vrlo lako u zatvoru
                It is not the violence that sets a man apart.
                It's the distance he's prepared to go.

Comment

• The "frontrunners" for unrestricted FA Darko Milicic are the Celtics, Nets and Clippers, a source tells Yahoo! Sports.
                  Milicic pretty much defines "veteran's minimum" at this stage in his career.

Unrestricted FA Marco Belinelli is drawing interest from the Bulls, Magic, Warriors and Knicks.
                  The Clippers had interest in Belinelli, but that went out the door with the signing of Grant Hill. Belinelli would likely serve as a backup shooting guard for any of the teams listed to have interest.

Doug Collins said that he envisions Kwame Brown as the Sixers starting center.

The Lakers and Magic "continued to engage" in trade discussions centered around Dwight Howard, a source told ESPN Los Angeles.
                  Yahoo! Sports reported on Tuesday that the Lakers were "pushing hard" to land him, but ESPN LA reports that there was "no face-to-face meeting" between Mitch Kupchak and Rob Hennigan on Tuesday. However, the Lakers "remain committed to pursuing Howard even without assurances he'd sign a long-term extension with the club," which runs contrary to the Yahoo! Sports report. There is a "possibility" the Lakers walk away, and if no Howard deal can be constructed, the team will turn its attention toward extending Andrew Bynum and re-signing Jordan Hill. Howard was at Dodger Stadium in LA on Tuesday night and said "I'm here now to rehab."

Comment

• Gery Woelfel: Shannon Brown, whom the Bucks have had interest in, is close to signing with another unknown team.
                    Valjda cemo uskoro saznati za koga je.

Comment

• I Suns-i su zainteresovani za njega koliko kapiram ali lik hoce visegodisnji ugovor...videcemo sta ce biti na kraju

Comment

• Jedini nacin da on ne zavrsi tamo je da ako zeli ili preveliku platu, recimo ko sto imaju Dragic ili Gortat ili da zeli vise od trogodisnjeg ugovora.
                        Posto ce Li sigurno traziti neku previoku sumu, a zeleo bih vise njega da vidim u Sansima nego Brauna, bio bih zadovoljan kada bi ovaj ostao.

Comment

• Celtics signed SG Jason Terry.
                          The Celtics are not disclosing terms of the deal, but it has been widely reported that the team will give him a three-year deal worth the full midlevel exception. After unsuccessfully searching for a way to acquire Terry via sign-and-trade, Boston made it official on Wednesday.
                          Samo da ozvanicimo...da nam se drugovi navijaci zelenih ne osete zapostavljenima

Comment

• Rajon Rondo: "I think I’m the best point guard in the league"

Comment

• Cavaliers enter trade talks with Lakers-Magic on Howard trade. Would send Varejao to ORL, Bynum to CLE.
                              idemo u novi zacarani krug spinovanja.

Comment

• Pa dobra je Ronda sta joj fali jos da dodje u GSW gde bi mu bio kraj

According to Ric Bucher, the Cavs are back in the mix as a facilitator for a potential three-team trade sending Dwight Howard to the Lakers.
                                According to one league source, the Cavaliers would acquire Lakers center Andrew Bynum, the Lakers would get Howard and Orlando would be receiving Varejao and draft picks from the Cavs. The source said this was merely the framework of a deal being discussed. The deal has added intrigue, as Bynum has said that, surprisingly, the Cavs are one of the teams he is interested in signing with (along with the Mavs and Rockets) if he doesn't extend his deal with the Lakers. Unlike Houston, L.A. and Cleveland would want assurances that Howard and Bynum would extend with them before moving forward to the final stages of a potential deal. The deal isn't imminent, so unfortunately, we won't be waking up from our nationwide Dwightmare any time soon.

Comment

Working...
                                X