Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

A jbg..Bila je mnogo jaca konkurencija proslih par sezona...
    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Harden zasluzeno!

Comment

Brat, gotivac najveci, jedan od retkih igraca tipa old school, nadam se da mu ovo nece biti jedina nagrada u karijeri, samo da ga povrede zaobidju i da ode iz OKC-a.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
          Brat, gotivac najveci, jedan od retkih igraca tipa old school, nadam se da mu ovo nece biti jedina nagrada u karijeri, samo da ga povrede zaobidju i da ode iz OKC-a.
          Cemu ovo?

Btw, potpuno zasluzeno, mada se ovo, kao i ROY vec znalo.
          sigpic

Comment

Ne mora on da ode , neka ide Westbrook.

Comment

Originally posted by RRondo9 View Post
              Cemu ovo?

Btw, potpuno zasluzeno, mada se ovo, kao i ROY vec znalo.
              Zato sto ne volim Oklahomu, zar nije ocigledno?
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Zato sto ne volim Oklahomu, zar nije ocigledno?
                Cuti tu i mrzi Heat kao svi ostali
                sigpic

Comment

A, ko kaze da Heat volim?

Sta je jos ostalo, da KD dobije MVP titulu?
                  sigpic

Comment

Sta je jos ostalo, da KD dobije MVP titulu?
                    Yep.
                    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Cenim duplo vise glasova od drugog. Sve manje sto bude imao bice mi iznenadjenje.

Comment

Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                        Cenim duplo vise glasova od drugog. Sve manje sto bude imao bice mi iznenadjenje.
                        Mislis za KDa?

Comment

Originally posted by NebojsaNS View Post
                          Mislis za KDa?
                          Ocigledno

Comment

Ocigledno
                            Sada bez zezanja, nece verovatno biti duplo razlika, imao je i Durant jako dobru sezonu, sigurno da ce pokupiti glasove pogotovo Jamesovih hatera kojih nema malo. Ali sigurno da je James zasluzio ove godine.

Comment

Slazem se, doveo je sam Oklahomu do drugog mesta na zapadu.
                              sigpic

Comment

Slazem se, doveo je sam Oklahomu do drugog mesta na zapadu.
                                I nije bas..
                                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Working...
                                X