No announcement yet.

Golf

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ludacki dan za Fila i Hensona,jos je Hensonu ovo drugi Masters,rece bice tesko da zaspi
    sigpic

Comment

• Grande Phil takin' over!

Ako ga sutra izoluje Phil i postane klasican matchplay, nema Hanson sta da trazi.
      Ali, kakav put na 18.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ma svaki put na 18. ubode brdi,dej vu
        sigpic

Comment

• Ludi Osthejzen,kakav majstorija,dabl igl,albatros po prvi put na drugoj rupi
          sigpic

Comment

• Bjutiful

Bravo Ivanovicu,HIO

Last edited by Vladan; 08-04-12, 23:54.
            sigpic

Comment

• Li ludace,ajmo po igl

Fuck!Zasto ne volis svoju kucu lopto,jesi li previse dobra za svoju kucu

Last edited by Vladan; 08-04-12, 23:54.
              sigpic

Comment

• Ajmo Phil, mora da se pogodi eagle sad!
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Li uz Fila ima najjaci aprouc,samo sto Fil umije i da patuje
                  sigpic

Comment

• Au jbt imacemo tri covjeka sa -9 u ovih zadnjih pola sata,ludnica
                    Baba kratak sa patovima citavog dana

Ipak necemo,Lui mocno,hrabro za brdi

Bravo Li,odlican dan,-8 na kraju!

Upada,nije bio lak pat ali ulazi Luiju.Plej of
                    Last edited by Vladan; 09-04-12, 00:34.
                    sigpic

Comment

• Geri Baba Votson dolazi do prvog Mejdzora.Kako se izvukao iz sume na 10. rupi,strasno!Onda dva pata za pobjedu,to ne ispusta.Nije se dalo Juznoafrikancu,milimater i upala bi u rupu za par i nastavili bi.
                      Kakav prvi Mejdzor!
                      sigpic

Comment

• Obukao je zeleni sako

Inace rece Piter da je Baba susta suprotnost Tigru,sve sto zna sam je naucio,sve je prirodno,nijedan cas iz golfa nikad nije uzeo.

http://uk.eurosport.yahoo.com/090420...ters-play.html

http://www.golfklub.rs/09/04/2012/ba...sters-sampion/

http://www.majorschampionships.com/m.../2012/scoring/
                        Last edited by Vladan; 09-04-12, 18:17.
                        sigpic

Comment

• Sto je Vimbldon u tenisu to je Open u golfu

Anin mali najbolji, Tigar odlican, stari Tom i sa 62 pokazuje da bez problema moze da igra na ovom nivou
                          sigpic

Comment

• Kako se Snedeker pomamio drugog dana, bruka!
                            Adam zadrzao nivo, Tigar odlican. Tigar sad mora da pokaze nekadasnju klasu i da pojaca treceg dana, nekad je to tako dobro radio!
                            sigpic

Comment

• Idemo Phil!!! KAMAN!!!
                              sigpic

Comment

• Adam objasnjava
                                sigpic

Comment

Working...
                                X