• Time
  • Show
Clear All

• Odg: GOLF

Sta ste ovo iskasapili sliku #%d*

Comment

• Re: GOLF

PozZ h5g6k8

Interesuje me da li postoji neki forum za gledaoce Golf Kluba?

Imam koje po koje pitanje.... (%fsd%&j

Kao npr. da li ce biti prenosa Hyundai turnira sad od 6.1...

Comment

• pozz, ja sam novi!

interesuje me gde i na kom linku se moze skinuti igrica?
        voleo bih da se oprobam u on line?

pozzz

Comment

• Pocinje Augusta

Inace live stream i preko sajta

http://www.golfklub.rs/
          sigpic

Comment

• Tigar se raspada danas
            Fil pojacao normalno,Kapls prvi,ako ne moze Li da pobijedi pobijedi ti Fredi
            sigpic

Comment

• Pobedjuje Phil, sto se lozis dzabe.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ma kakav Fil,sad ima da padne i da propusti kat
                Dobro patuje Donald,bas dobro patuje cuo sam
                sigpic

Comment

• Kako ce da padne i propusti cut kad je zavrsio sa -2, a cut +5?
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• To su neke moje zelje,propustih da je zavrsio jbg

Jbt sta se desava sa covjekom kad ne moze fervej da pogodi dva dana
                    sigpic

Comment

• Grande Phil turnin' the screw on!
                      sigpic

Comment

• Al' je Pedja brutalno odigrao back 9.
                        sigpic

Comment

• Kako patuje Osthujzen
                          Pada mi Li,sve po traci
                          sigpic

Comment

• Reko' ja tebi jos juce da se ne lozis, eto ti sad...

Kakav eagleeeeeeeeeeeeeeeeeeee, grande Phil Mickelson!!!
                            sigpic

Comment

• Kako ga je prosralo,igl
                              sigpic

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
                                Kako ga je prosralo,igl

Bas vala, prosralo trostrukog sampiona, 'oce to...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X