Golf

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Odg: GOLF

Ja sam gledao juce i dok je Piter bio bilo je ok dok nije dosao onaj smarac :-X .....Westwood i Tiger su extra al nije los ni onaj sto je sa njima isao i igrao kad ga je coment. nekoliko puta pohvalio :-*

Comment

Tmac gledas li, kakva je situacija ???
      edit:Ko je ovaj komentator ???,nema Pitera danas > > >
      sigpic

Comment

Ma ovaj dosadni Milan, valjda ce sutra prenositi zajedno Piter i Marko...
        Mrzi me da pratim mnogo je dosadan covek.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Come on Lee! 8)
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Trenutno je totalno ludilo,ajde stari Tome,pokazi im,majstore 8)
            sigpic

Comment

Ko pobedi?nisam gledao do kraja gledao sam dok je westwood bio na -4 a ovaj deda(hahaha ne secam se imena onaj sto ima 60 god)bio na -2

Comment

Pobijedio je Cink,ispred Votsona...svaka cast Tomu,covjek ima 59 godina i objasnio neke stvari 8)
                sigpic

Comment

Ja sam prestao da gledam posle tee shot-ova na drugoj rupi play off-a, nisam imao srca da gledam kako onaj Cink osvaja...
                  A jos kad pomislim sta je Westwood magarac uradio... >
                  sigpic

Comment

Uhh,stvarno je bilo mucno gledat,taj tuzni Tomov pogled,nevjerovatno emotivan trenutak,publika uz njega,ali jbg sam je kriv nekako je nonsalantno odigrao pat za par na 18. rupu...
                    sigpic

Comment

Pritisak ga pojeo, videlo se kako je udario onaj pat ko p.cka, ali zato je Lee onaj pat za birdie odigrao maltene iz sve snage pa je onda sebi ostavio gotovo nemoguc udarac za par. Nema veze, idemo dalje, mislim da sledece nedelje nece prenositi nijedan turnir, a u avgustu je cini mi se PGA Championship to je zadnji major.
                      sigpic

Comment

Ajoj onaj jedan lik bio na -5 a ovi na -2 i nije uspeo ni dboogie da odbrani i pao na - 2

Comment

ALO GOLFERI SPAVATE XD...OCE LI NIKOLA DJURICKO OPET NEKAD KOMENTARISATI???????? ??? ??? ??? ???

Comment

Phil na -5 i trenutno vodi.
                            Idemo legendo. ^%@7f
                            sigpic

Comment

Skinite onog komentatora, koji prica pola na engleskom. Nacin na koji to prica strasno iritira tako da stvarno mora da se iskljuci ton.

Comment

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ne mogu da vjerujem sto procitah *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR
                                Pa da nema Pitera ne vjerujem da bi iko pratio golf na ovim prostorima,covjek je genije ^%@7f
                                Nocas on i Dzoni,ocekujte spektakl l5'%9
                                A starina,Tom Votson,opet objasnjava koji je majstor ^%@7f

P.S. Dobrodosao na forum %QWT&W fino me nasmija $#^%RT
                                sigpic

Comment

Working...
                                X