This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Originally posted by 3 sekunde u reketu View Post
    Ako se ne varam, to što si kao šampion divizije na 4. mestu ne garantuje ti domaći teren u prvoj rundi. U konkretnoj situaciji, da sutra počne plejof prednost domaćeg terena imala bi Indijana.

Moguce i da je tako, bilo bi super kada bi to neko potvrdio.Ako nista drugo, budu li ispred Filadelfije izbeci ce Cikago i Majami u prvoj rundi.
    Neopisivo mi je drago sto se Hikson snasao u Portlandu, prvi put sam ga zapazio pre dve sezone u Klivlendu u utakmicama kada nije igrao Dzejms.Puno ce znaciti Portlandu u sledecoj sezoni.Jedan od retkih pametnih poteza u upravi Portlanda za ovu sezonu.Samo da Batum ne napusti ekipu na leto.

Comment

Koliko sam se ja nervirao kada je otisao u Kingse, bio je najbolji Cavalier prosle sezone. Neretko je ubacivao 30, veliki potencijal.

@MarkedOne

Ta nakurcenost, nadmenost, to je stvar koju su svi veliki igraci imali, neizbezna je, a i pozitivna.

Rose je jedini superstar koji je zaista i instinski "humble", svi ostali su arogantni i to smatram vrlinom (verujem da ce se Ernesto sloziti ).
      Last edited by ЕлБиЏеј; 31-03-12, 19:58.

Comment

Originally posted by MarkedOne8 View Post
        Ne bih rekao da Le Bron u košarci ima išta veći smisao od mojih postova.
        Move over, we have new candidate for top3 most ridiculous posts.

Comment

Nece se Ernesto sloziti, pomenuo si Rosa-a, a izostavio Durant-a. Ne moze to nikako.

Btw, sto se tice Indiana-e i Boston-a... Da se sad zavrsi regularna sezona Indiana bi imala prednost domaceg terena, bez obzira na cinjenicu sto je Boston prvak svoje divizije. Taj faktor dolazi u opticaj samo ako na kraju sezone obe ekipe imaju isti skor, onda se ne bi gledao medjusobni duel vec bi Boston, kao sampion divizije, automatski imao prednost domaceg terena. Bar ja mislim da je tako...
          "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
          odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
          fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

Following the NBA regular season, eight teams in each conference qualify for the playoffs and are seeded one to eight.
            The team that has the best record in each of the three divisions in each conference is declared division champion. The three champions, and another team in the conference with the best record, are seeded one through four by their records. This guarantees that the division champions will be no lower than fourth seed, and also ensures that a conference's two best teams (by record) are ranked as the top two. However, because the NBA does not re-seed its teams and because home court advantage goes to the team with the better record, not the better seeding, division winners are guaranteed no better than a de-facto five seed, as their 4th seeding does not guarantee home court advantage in the first round, and after the first round the 4 vs 5 winner will play the same teams as the loser would have played had they won the first round. This will continue throughout the remainder of the playoffs and to the finals until the 4 vs 5 winner loses a playoff round or wins the championship. Of the remaining eleven conference teams, the four with the best records are seeded fifth through eighth based on their record.
            In the event two or more teams are tied in the standings, a series of tiebreakers are applied to determine which team receives the higher seeding.
            Two-Team Tiebreaker:
            Division winner (this criterion is applied regardless of whether the tied teams are in the same division)
            Better record in head-to-head games
            Higher winning percentage within division (if teams are in the same division)
            Higher winning percentage in conference games
            Higher winning percentage against playoff teams in own conference (including tied teams)
            Higher winning percentage against playoff teams in opposite conference (including tied teams)
            Three-Team Tiebreaker:
            Division winner (this criterion is applied regardless of whether the tied teams are in the same division)
            Best head-to-head winning percentage among all teams tied
            Highest winning percentage within division (if all tied teams are in the same division)
            Highest winning percentage in conference games
            Highest winning percentage against playoff teams in own conference (including tied teams)
            Highest point differential between points scored and points allowed
            These seedings are used to create a bracket that determines the match-ups throughout the playoffs. Once the playoffs start, the bracket is fixed; teams are never "reseeded", unlike in the NHL where the strongest remaining clubs face the weakest clubs in subsequent rounds. The first round of the NBA playoffs, or Conference Quarterfinals, consists of four match-ups in each conference based on the seedings (1-8, 2-7, 3-6, and 4-5). The four winners advance to the second round, or Conference Semifinals, with a match-up between the 1-8 and 4-5 winners and a match-up between the 2-7 and 3-6 winners. The two winners advance to the third round, or Conference Finals.
            Each round is a best-of-seven series. Series are played in a 2-2-1-1-1 format, meaning the team with home-court advantage hosts games 1, 2, 5 and 7, while their opponent hosts games 3, 4, and 6, with games 5-7 being played if needed. The NBA Finals are played in a 2-3-2 format, meaning the team with home-court advantage hosts games 1, 2, 6 and 7, and their opponent hosts games 3, 4 and 5. The home-court advantage is determined in both rounds by record regardless of seed.
            Da ne bismo mnogo jeli govna.

Comment

Jel gledamo Lakerse na SK?

Verovatno nece biti zanimljiva tekma,ali ne propusta se ovakav termin na tv-u

Comment

Originally posted by Ljuba90 View Post
                Jel gledamo Lakerse na SK?

Verovatno nece biti zanimljiva tekma,ali ne propusta se ovakav termin na tv-u
                Ne slusam domace komentatore.

Comment

@MarkedOne8 - Lebron uzima u usta Dzordana samo kad ga hvali kao najboljeg kosarkasa ikad i kao najveceg licnog uzora . A to "obozavam ga", "on mi je ekstra" i ostalo su samo potvrda neargumentovanih stvari koje govoris cijelo vrijeme. Nego, dosta je bilo price o tome. Ti uzivaj u svojoj mrznji a mi cemo da gledamo kosarku i uzivamo u njoj.

Comment

Jeremy Lin (left knee) needs surgery to repair a small tear in his meniscus, and he will miss approximately six weeks.
                    Iman Shumpert isn't a natural PG but he stands to gain the most from Lin's unfortunate absence -- Baron Davis is limping around the court, and neither Mike Bibby nor Toney Douglas jumps out as a reliable option. Lin's incredible regular season may have ended on a down note, but it will never be forgotten -- in 25 starts he averaged 18.2 points, 1.0 threes, 3.7 rebounds, 7.6 assists, 2.0 steals (and yes, 4.7 turnovers).

Comment

Ubi mi volju da gledam Nikse, sem kada budu igrali sa Cikagom kao zagrevanje pred plejof.
                      Ne zna da li je neko ovo spomenuo, al i Stodermajer ce se vratiti pred kraj sezona, ako ne tada sigurno ce biti spreman za plejof ako se Niksi budu plasirali u sta ne sumnjam.

Comment

Originally posted by Maric91 View Post
                        Ubi mi volju da gledam Nikse, sem kada budu igrali sa Cikagom kao zagrevanje pred plejof.
                        Ne zna da li je neko ovo spomenuo, al i Stodermajer ce se vratiti pred kraj sezona, ako ne tada sigurno ce biti spreman za plejof ako se Niksi budu plasirali u sta ne sumnjam.
                        Makar da se Jeffries vrati što pre, on može biti izuzetno koristan, pogotovo u odbrani... A i dalje ne gubim nadu da može da se zauzme makar 6. mesto na kraju regularnog dela. Nada postoji...
                        IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                        ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                        C'E SOLO L'INTER

Comment

Originally posted by Maric91 View Post
                          Steta zaista, taman je Melo pronasao svoje sweet spot-ove i poceo da igra posle duze vremena.
                          "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                          odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                          fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

Koja je poenta dal si na istoku treci,cetvrti,peti,sesti,sedmi ili osmi. Svi znamo ko ce igrati u finalu konferencije. Dok na zapadu maltene svako svakog moze da izbaci.

Comment

Originally posted by Ljuba90 View Post
                              Koja je poenta dal si na istoku treci,cetvrti,peti,sesti,sedmi ili osmi. Svi znamo ko ce igrati u finalu konferencije. Dok na zapadu maltene svako svakog moze da izbaci.
                              Amar'e će biti spremniji za polufinala a to znači i ravnopravnija borba sa Bulls-ima i Heat-om. Gde i Knicks-i igraju odbranu...
                              IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                              ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                              C'E SOLO L'INTER

Comment

Originally posted by Krle View Post
                                Amar'e će biti spremniji za polufinala a to znači i ravnopravnija borba sa Bulls-ima i Heat-om. Gde i Knicks-i igraju odbranu...
                                Kakva crna polufinala, pevajte ako se prosvercujete u PO.
                                Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Working...
                                X