Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Spoelstra i Popovic najbolji treneri, a Irving i Thomas najbolji rukiji za februar.

p.s. - Bosh nece igrati veceras i sutra, valjda ima neke porodicne probleme.

Comment

Ljudi, izdrzite jos sat vremena, osecam da ce biti odlicna tekma Orlando - OKC.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Glupo kada nema nista u 1

Comment

Bas vala, mada ovaj TNT doubleheader mu dodje kao nesto najeksluzivnije i najbolje tokom regularne uz one nedeljne tekme na ABC-u.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ono o cemu T-Mac prica vec dve godine

http://www.sportklub.info/forum/thre...755#post718755
            sigpic

Comment

ako nameravaju kadgod
              a nameravaju
              pa ako uspu pustu
              a pustiće obećali su
              i ako nekipu dadnu
              a dadnuće jaštaće
              neku utaknicu na terevizoru u rumunjskoj kavani
              dese radi ona komfrčasta konobarica svelkim sisama smalim tesnim minićom i sobilatim dekoltejom
              ondak
              more mal ito dase pogleda
              ako koji ima
              a ima
              da vole da gleda
              a dabome da volu
              i ako koi oće
              aoće
              jar ima i takig
              pa što nebi teo
              jaltako
              jalda

lutajući reporter tuta bugarin
              nežno šapće sneguljici
              dok patuljci ruju
              u rudnici

Comment

Kakva bruka za Odom-a, covek doziveo da igra u NBDL ligi...
                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
                  Ono o cemu T-Mac prica vec dve godine

http://www.sportklub.info/forum/thre...755#post718755
                  http://cikajovazmaj.iz.rs/ciganin-hv...oga-konja.aspx <3

Comment

Prosto neverovatno koliko brzo istrce kontru..

sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Originally posted by D-Wade View Post
                      Prosto neverovatno koliko brzo istrce kontru..
                      Supersonične kontre. Odbrana nije ni videla da je primila koš.
                      Treniraju za finale. Mislim, iživljavaju se!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                      sigpic
                      RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                      - 4xMVP -

Comment

JUta 41 poen u poslednjoj cetvrtini zamalo da stignu Dalas .....

Comment

After completely annihilating the Cavaliers, there wasn't too much to really ask Rose about. As he walked through the locker room, towards the media, Derrick actually stopped and said real politely to the 7 or 10 people: "Do you guys want to talk?". Everyone, including myself, started pulling out their recorders or whatever and waited for somebody to ask a question. Awkward pause ensued, nobody said anything. Rose then smiled, kinda started laughing, and then said, "Does anybody want to start?" I started laughing myself, couldn't think of anything to say, then finally somebody asked the first question. Derrick Rose is the coolest, is what I walked out of there thinking. Maybe next time I'll ask him something.

Mora ciga jos malo da hvali svoga konja, ali ovaj put u vezi non-basketball stvari, I just love this man so much.
                          sigpic

Comment

Bosh ne igra veceras protiv Lejkersa.

Comment

To ce malo da izjednaci stvari, nece imati ko da izvlaci Gasol-a van reketa, mada zna i Udonis da pogodi spolja. Nadam se da ce biti zanimljiva utakmica jer mislim da sa kompletnim Heat-om to najverovatnije ne bi bio slucaj.
                              sigpic

Comment

Originally posted by emil_portnoy View Post
                                Bosh ne igra veceras protiv Lejkersa.
                                Unistice ih Lakers-i na ofanzivnim skokovima.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X