This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Originally posted by Monta Ellis #8 View Post
    A Batum sinoc 33 poena jeste da su protiv Wizards-a ali covek je odlican igrac i ono zakucavanje preko one dvojice iz Washington-a strasno.....

Zajebavajte vi koliko hocete...ali vec dugo nismo najgori tim lige

Stvari krecu na bolje. Wall postaje pravi lider ovog tima. Igra se sve bolja odbrana. Hemija u ekipije je sve bolja.

Valjda necemo sad uci u neku 10-0 seriju. Ipak nam treba visok pik na draftu,da pokupimo Barnes-a

Comment

Pa dobro niste naj gori bolji ste od Charlotte-a i NO polako ali sigurno napredujete.........

Comment

Da li neko uopste moze da bude gori od Charlotte ? A Charlotte se namerio da obori neslavni rekord Phile iz 72-73 od samo 9 pobeda
        Originally posted by Brajkula
        Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

Jbg, da su zdravi Henderson i DJ druga bi se pesma pevala.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Nije ozbiljnija povreda Oldridza, ali nece biti tu protiv GSW-a, sto bi mogao da znaci novi poraz, ali gore od onoga sinoc ne moze biti.
            sigpic

Comment

According to Frank Isola, the Knicks are "closing in" on a deal for J.R. Smith.
              New York has been considered a favorite from the start, and it certainly wouldn't be surprising to see Smith wind up on the Knicks. However, the team would have to cut a player in order to add Smith, and we know it certainly won't be Jeremy Lin. It sounds like Smith may be close to finding his new NBA home.
              Za koga ce JR podpisati.......

Comment

Lamarkus mozda zaigra veceras. Tesko ce biti bez njega za Portland s obzirom da igraju protiv jakih Klipersa.
                sigpic

Comment

D-Rose opet out protiv Celtics-a
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Opet ce Rondo da ih razmontira.......

Comment

Kao da bi i sa Rose-om imali neke sanse

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
                        D-Rose opet out protiv Celtics-a
                        Znaci veceras odmaram od NBA

Mada ne sumnjam da cete ih i bez Derricka pobediti.

Comment

http://www.nba.com/mvp-ladder/2011-12/index.html
                          Jednu sedmicu igra dobro i odma je u trci za MVP.
                          "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

Malo zanimljive i korisne statistike...

Lin sinoc iz 18 pick and roll poseda, 6 izgubljenih lopti, sut 4/10 i 9 poena za njega i saigrace koji su, je li, bili ukljuceni u te pick and roll akcije.

A, New Jersey se nada da bi Lopez veceras mogao da zaigra. Status D-Rose-a se jos ne zna, mada ja pretpostavljam da je out.
                            sigpic

Comment

Iskreno za mene Lin jos nije nikakav igrac. Recimo sinoc je NYK izgubio a najveci krivac je bio bas Lin koji je imao 9 izgubljenih lopti. Vec sam nekoliko puta rekao, igrac se ne postaje preko noci, jos on mora da radi na sebi.
                              Miami hvata ponovo onaj dobri stari ritam, ovoga puta smo rasturili Cleveland, a Bosh-Wade-LeBron su radili izvrsno.
                              Jos vrijedi spomenuti odlicnu igru Kobea koji je srusio Sunse, pogotovo u 3/4.

Comment

Bas malo pre gledam statistiku od ovoga Lin-a i u zadnjih pet utakmica ima prosek od 7 izgubljenih lopti gotovo da na jednu asistenciju ima jednu izgubljenu loptu.......

Comment

Working...
                                X