Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Sta raja gleda veceras? Ja cu od 2 Minny-NY. Da vidimo dve ovogodisnje senzacije na poziciji plejmejkera u duelu.

Bice zanimljivo i pogledati koliko je zapravo Pekovic napredovao jer ce se pod kosem sibati sa jednim od najboljih defanzivnih centara u ligi.

Dajem prednost Minnesoti i nadam se da ce prekinuti ovaj pogani niz Knicksa (no hard feelings Krle ).

Comment

Originally posted by Ljuba90 View Post
      Sta raja gleda veceras? Ja cu od 2 Minny-NY. Da vidimo dve ovogodisnje senzacije na poziciji plejmejkera u duelu.

Bice zanimljivo i pogledati koliko je zapravo Pekovic napredovao jer ce se pod kosem sibati sa jednim od najboljih defanzivnih centara u ligi.

Dajem prednost Minnesoti i nadam se da ce prekinuti ovaj pogani niz Knicksa (no hard feelings Krle ).
      Prebice ih Minesota, a Pekmen sem protiv Hauarda u ofanzivi ni sa kim ne bi trebalo da ima problema dok je defanziva i dalje velika rupa u njegovoj igri.

Comment

Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
        Prebice ih Minesota, a Pekmen sem protiv Hauarda u ofanzivi ni sa kim ne bi trebalo da ima problema dok je defanziva i dalje velika rupa u njegovoj igri.
        Bice rupa sve dok sudije ne prestaju da pisaju po njemu. Mislim nikad on nece biti five star defanzivac,ali da moze da odbrani tu i tamo nesto - moze.

Comment

Sta rade ovo ovi iz Majamija, dali otkad Gladness-u, pa mu sad produzili na 10 dana

Comment

Derrick ne igra veceras protiv Celtics-a, steta, mogla je biti odlicna utakmica.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
              Derrick ne igra veceras protiv Celtics-a, steta, mogla je biti odlicna utakmica.

Dvojka veca nego broj tvojih postova. Best supporting cast in game.

Comment

Meh, dok je regularna pre cu uzeti malo atraktivnije utakmice nego grind out pobede.
                Mada protiv Boston-a svaka ima posebnu draz.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Dominiraj

Comment

Konaco i jedna njegova lepa partija.

Comment

0:27

Zanemarimo za trenutak sut, ali pogledajte tu kretnju bez lopte, jednom obicnom fintom i promenom pravca je izbacio double team (ovo samo pokazuje inteligenciju DeRozan-a i Amir-a ) i stvorio sebi taman toliko prostora za ovaj zicer. Svidja mi se jako sto nije po svaku cenu isao na to da primi loptu na nekih 8-9 metara kao u prethodnim utakmicama, nego je izuzetno procitao odbranu Raptors-a.
                      sigpic

Comment

A provali coaching staff Raptorsa sto pokusava da mu odvrati paznju sa ovim rucnim signalima

Comment

Working...
                        X