Nole, idi u peršun!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Re: ATP - NOVAK DJOKOVIC

dobio si i od mene jedan +,cisto da ti se nadje ;)
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

Eto Bojana i tebi jedan moramo se pomagati medjusobno, jer kad nalete Nadalitosi... bice svasta
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

hvala Tmac,evo i tebi jedan

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Smorili smo sa ovih zadnjih par postova.
            Hocete gledati Almagro-Monfils?
            sigpic

Comment

joj jesmo,unistili smo temu skroz...

ali kad smo vec otisli u off,kad pocinje mec?

sigpic

with experience.

Comment

Dobro sad kad smo se nadavali plusica mozemo mirno na spavanje.
                Tmac
                ne verujem da cu cekati 4 sata.U 4 sata pocinje.
                Laku noc Tmac i Bojana

Comment

• sigpic

Comment

ja bezim na spavanje,a sutra cemo da vidimo reakcije na ovo nase offovanje
                    laku noc

sigpic

with experience.

Comment

Stvarno necu da komentarisem ove zadnje postove,dobro je sto nisam bio u to vrijeme horor prica o nadalu....Kada je novak 100% i nadal novak dobija.NO COMMEEEENTTT.....Ja neznam sto je nadal prvi po vama uopste,sto nije djoker prvi.

Bojana ja sam mislio da si barem malo realinija cuj bez ikakvih problema..Nema dalje...Normalno da se necu sloziti sa necim sto nije tacno......Cim je nadal popravio sve elemnte igre odmah je dosao na broj jedan i skinuo feda..Bolje reci fed je nadala uopste dobjao kada je ovaj imao oko 20,5 zaredom pobjeda nece se zaustaviti......

Razocarali ste me,od gold sam navikao to nije novost ali od vas.......Od sada gledam samo pravo jedan igrac kojeg volim i postujem NADAL,ostale .........

Comment

cistite se iz ove teme

ish, ihs!
                        "Kada ljudi, pripadnici srpske nacionalnosti, navijaju protiv legende srpskog i svetskog tenisa, Srbina NOVAKA DJOKOVICA, zbog nekog Svajcarca ili Spanca koji veze sa Srbijom nemaju, takvu situaciju mozemo nazvati ni manje ni vise nego najobicnija PERVERZIJA!" - ja

Comment

Kada dode ova trojka cuvena,samo da mi nesto objasne i tada....

Comment

@fc nadal
                            Ne moze Novak da dobije Nadala uvek, ali na hardu kad je Novak spreman i u formi od 4 meca Novak ce da dobije 3 a Nadal 1.

Sto se tice Federera i Nadala, kao sto je napisala Bojana Federerov bekend jednostavno ne moze da izdrzi pritisak Nadalovog forhenda a u tenisu 80 relija ide po dijagonali. Da bi se dobio Nadal mora da se napada maksimalno agresivno na drugi servis, da mu se menja ritam udaraca, da se hvataju bolji uglovi na njegov bekend.Federer ne moze iz defanzive da kontrira Nadalu iz bekenda(ovde je Djokovic jaci) i igra slajs a to ne prolazi protiv Nadala.

Jednostavno u zadnjih godinu dana Federer nema igru za Nadala ali ima za Djokovica, dok Nadal ima mnogo vise problema sa Djokovicem (jedino mu je on previo neke probleme na sljaci prosle godine, ne racunam onaj poraz Nadala u Rimu jer je bio povredjen). Ali sve je ovo proslost videcemo kako ce to ici ove godine.

Comment

[quote author=shexpir link=topic=478.msg52414#msg52414 date=1235904070]
                              @fc nadal
                              Ne moze Novak da dobije Nadala uvek, ali na hardu kad je Novak spreman i u formi od 4 meca Novak ce da dobije 3 a Nadal 1.

Sto se tice Federera i Nadala, kao sto je napisala Bojana Federerov bekend jednostavno ne moze da izdrzi pritisak Nadalovog forhenda a u tenisu 80 relija ide po dijagonali. Da bi se dobio Nadal mora da se napada maksimalno agresivno na drugi servis, da mu se menja ritam udaraca, da se hvataju bolji uglovi na njegov bekend.Federer ne moze iz defanzive da kontrira Nadalu iz bekenda(ovde je Djokovic jaci) i igra slajs a to ne prolazi protiv Nadala.

Jednostavno u zadnjih godinu dana Federer nema igru za Nadala ali ima za Djokovica, dok Nadal ima mnogo vise problema sa Djokovicem (jedino mu je on previo neke probleme na sljaci prosle godine, ne racunam onaj poraz Nadala u Rimu jer je bio povredjen). Ali sve je ovo proslost videcemo kako ce to ici ove godine.

[/quote]

Djokovic-Nadal,buduce veliko rivalstvo,oni imaju 22 i 21 godinu,a vec su odigrali jedno 12 meceva,tu ce biti uvjek neizvestno
                              Nadal-Federer,federer nema igru za nadala i nikada je nece imati,moga je ga dobiti kada je ovaj bio malac...

Comment

Jeste ja ne znam nijedan njihov mec da nije bilo neizvesnosti osim mozda Novakove pobede u Sinsinatiju i Nadalove na RG. U Hamburgu je Novak imao veliku sansu da dobije Nadala na sljaci i slazem se da mu je Novak na sljaci najveca pretnja ali ako zeli da ga dobije mora se popraviti fizicki. On dok dodje do Nadala na RG vec nema snage za neki extra otpor. Doci ce to valjda sa godinama, dobijace se i Nadal na sljaci...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X