Clear All

• ^ Definitivno
    Dayman (a-a-ah...)
    Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
    Champion of the sun (a-a-ah...)
    You're a master of karate and friendship
    For everyone

Comment

• A posle Londona možemo i da nazdravimo recimo sa ovim...

Mada, možda je bolje pre

Spoiler

Last edited by miloolja; 16-11-11, 19:20.
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• LJUDINO,
        ajde zavrsi "okupaciju" u 2011g. pa na zasluzeni odmor!
        Od Januara sve "Jovo nanovo" kada se zaleci telo..
        Uzdravlje

Comment

• A evo i sličica sa večerašnje londonske premijere

Last edited by miloolja; 17-11-11, 07:14.
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Zar nisu isli da gledaju neki glupi film?!

Comment

• Baton?

Here you go some photos from the premiere. The movie was great and make sure you go and watch it with your loved ones, very romantic and full of emotions ;) Tomorrow i have a practice with Rafa so i am off to bed now. Speak soon! Evo nekih slika sa vecerasnje premijere. Film je vrlo romantican i interesantan. Preporucujem da ga pogledate sa voljenom osobom. Sutra ujutru treniram sa Rafom pa idem na spavanje. Cujemo se uskoro!
              Last edited by miloolja; 17-11-11, 07:28.
              sigpic

Comment

• Zasluzeno slikanje najboljih timova nakon 2:30h kvalitetnog treninga! Sada smo spremni za turnir! :-)) @RafaelNadal
                A kad trenirate sa Špancem, onda jedete i špansko jelo, posle toga.

And then we got to have this delicious spanish paella for lunch!Special THANX to the restaurant Cambio de Tercio and Abel:-) @RafaelNadal
                sigpic

Comment

• http://sportsillustrated.cnn.com/201...als/index.html

De ste ljudi?
                  sigpic

Comment

• sigpic

Comment

• Pitajte Novaka Đokovića

Novak Đoković, najbolji teniser sveta, je u Londonu a i vi možete da mu postavite pitanje.

U subotu će se svi učesnici završnog turnira sezone koji će prenositi televizija B92 obratiti svojim navijačima.

Izveštač B92 iz Londona Milan Bošković će Novaku Đokoviću preneti nekoliko najinteresantnijih pitanja njegovih navijača a intervju sa Đokovićem biće emitovan u nedelju u 14.50, pred prvi prenos sa Mastersa, Federer - Conga.

Izvor teksta: B92
                      sigpic

Comment

• Pa stavi link, oganj ga izgoria...
                        http://www.b92.net/sport/tenis/maste...&nav_id=558781
                        'Ajte ljudi da naguramo bar do 'iljadu pitanja. Imam osjecaj da ce ovaj iz b92 izabrati najkvalitetnija. To bi bila otprilike:
                        "Da li Vam je stvarno pomogla gluten dijeta?"
                        "Da li smatrate da ste mogli i vise u ovoj sezoni?"
                        i
                        "Kakva su Vasa ocekivanja sto se tice naredne godine?"

Mene zivo interesuje zasto Novak uopste igra bh. Zasto nije trenirao i lijevi fh, pa da sada udara oba... Mada cu ga to bas pitat sms-om, da ne oduzimam prostor za neko kvalitetnije pitanje.

Srijecno.

Comment

• Sa Novakove konferencije

Last edited by miloolja; 19-11-11, 15:42.
                          sigpic

Comment

Working...
                          X