No announcement yet.

Nole, idi u peršun!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ono sto me posebno odusevljava je ne samo zelja za igrom, vec fokus. Neverovatan nivo.
    Iako je bio odlican mec, i Cilic na momente opusten pruzao vrhunsku partiju, uopste nije bio preterano fizicki zahtevan, nije se previse trosio, jer mu je sve islo ko po loju. Pa da ne kvarimo..
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Bravo Nole, pravi stav, bez kalkulacija i alibija, u svakom mecu na pobedu

Comment

• 31 uzastopni poen osvojen na svoj servis, vrv rekord open ere Moram ipak to da zalijem sa lozom
        --ZA GOSPODINA GOVEDARICU OD NJEGOVOG VERNOG SK FAN KLEBA--

https://ibb.co/cD1Xnq

Comment

• Kakav nivo.. Ne merem bilivit...

Comment

• Nevjerovatno smiren, fokusiran, samouvjeren i gladan uspjeha.

Cilic je u prvom setu bio odlican, ali Novak je bio fantastican.

Comment

• Nadam se da je ovo bilo samo zagrevanje za vikend. Sutra opet protiv servisa i forhenda.
              Non-Calendar Year Grand Slam - Stands alone
              Holding all 4 Majors titles on 3 different surfaces at once - Stands alone
              30 consecutive match wins - Stands alone
              3+ consecutive finals in all 4 Majors - Stands alone
              Australian Open 3 consecutive titles - Stands alone

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Marin je prvi set servirao vrhunski ali Novak je servirao još bolje. Praktično je izgubio prvi set zbog jednog promašenog prvog servisa... Tolerancija na grešku protivnika je minimalna. Protiv toga je jako teško igrati.

Fokus i savrsenu partiju donelo je odsustvo pritiska.

Anderson zna da ako ne bude dobro servirao, sigurno ide kući. Tako da je od starta sutra u hendikepu.

Comment

• Sa Kristininog profila @CristinaNcl

"That was unbelievable" (Annacone)
                    "The way he served, I mean, 20/22 2nd serve pts won, unbelievable, as soon as he got into rallies he dictated......"
                    "And btw this was probably Marin Cilic's best match of the tournament."
                    "That's why u gotta throw out the stats. the UFE stats against Novak Djokovic, I really don't believe in them. I mean the targets are so small. They say "why did you just miss that ball?" Yeah, why don't YOU try hitting to that spot against Novak. It just doesn't work." -Annacone

"Don't let anybody tell you Cilic played a bad match.
                    Novak Djokovic played a Masterpiece. (Haber on TC)
                    "If there is a higher level of tennis than the one that Novak Djokovic just played against Marin Cilic, we would all certainly like to see it.
                    Imagine how well he would have played if this match mattered.
                    Guys, that was breathtaking!"
                    (Haber for TC)
                    "Sometimes the errors are just forced, and sometimes they are forced an hour after the forcing action occurred - it gets in his head from set one, it happens in a tight moment in set two."
                    "Tip of the hat to Novak Djokovic for another outstanding week." (Haber)

Courier;
                    "This was absolutely Cilic's best match and it's the highest quality singles match that we've seen thus far certainly in the RR."
                    "When you watch the players get into these kind of conditions against Novak they sometimes get itchy fingers, bc they feel like they need to end the points.. they feel like the court is maybe smaller..." (Courier)

Comment

• Originally posted by Ljubitelj tenisa View Post
                      Fokus i savrsenu partiju donelo je odsustvo pritiska.
                      To je to. Kad znas da poraz ne mijenja (skoro) nista, odnosno kad znas da protivnikova trenutna forma jednostavno nije dovoljna za tvoj nivo (kao protiv Nadala u Dohi prije par godina), pa opustis ruku i pruzis brutalniji nivo nego sto bi da si stvarno morao. Fenomenalna predstava za jedan "revijalni" meč.

Comment

• sigpic

Comment

• Kakva igra i moc, koliko je zeljan i gladan kao da je tek poceo, ubedjen sam da ovako igra jednim delom i iz INATA zbog raznih saplitanja i pisanija!!!

Majstore ZDRAV SI!!!

SAVRSENSTVO!!! 💪💪💪❤

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Comment

• Kakva egzekucija! Unakazio si ga Nole kao ja polakilce ove moje loze
                            --ZA GOSPODINA GOVEDARICU OD NJEGOVOG VERNOG SK FAN KLEBA--

https://ibb.co/cD1Xnq

Comment

• Samo jedna rec - SAVRSENSTVO !

Comment

• Originally posted by Fića View Post
                                Kakva egzekucija! Unakazio si ga Nole kao ja polakilce ove moje loze

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Comment

Working...
                                X