• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kakva Jelena, zna se na koga je Vajda mislio, zlo je protjerano

Comment

• Originally posted by notorious View Post
      Kakva Jelena, zna se na koga je Vajda mislio, zlo je protjerano
      Rečenica "zahtevao sam od Novaka da završi sa Imasom" nekako ne ostavlja dileme ko je bio koren Novakovih problema. Jelenu, s druge strane, nije spominjao.
      “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• Ne, NI naravno da nisam mislila da je potrebno da branis Jelenu, dovoljna sam ja.
        Vec da se oglasis povodom Vajdinog intervjua Slovacima, da protumacis malo iz svog ugla, posto smo sva ostala tumacenja culi, barem jednom

Ma NI je mene citirao, ne Vajdu. Nije razumeo sta trazim.
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• gdje je vajdin intervju?

Comment

• ahaahahah, NI dosao i izdominirao
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Originally posted by NI View Post
              gdje je vajdin intervju?
              [emoji23][emoji23]

Pa sta si citao ti unazad?

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                ahaahahah, NI dosao i izdominirao
                Je l' bi volela da tako "izdominira" i na Rodžerovoj temi?
                “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• Originally posted by dekkard View Post
                  Je l' bi volela da tako "izdominira" i na Rodžerovoj temi?

ni ti ne znas sta si hteo da postignes ovim postom, ali bitno je da pises

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

ni ti ne znas sta si hteo da postignes ovim postom, ali bitno je da pises
                    Znam, a znaš i ti, samo ne smeš da napišeš odgovor.

Comment

• Вајда је баш највећи фан новаков, свака му част, много је симпатичан лик:
                      sigpic

Comment

Znam, a znaš i ti, samo ne smeš da napišeš odgovor.
                        Sta sam htela?
                        ajde molim te reci mi

sigpic

with experience.

Comment

Sta sam htela?
                          ajde molim te reci mi
                          Napisao sam već. Voleo bih jednog takvog i na tvojoj temi, pa da vidimo kako se raduješ "dominaciji". Baš, baš, baš bih voleo.

Comment

Napisao sam već. Voleo bih jednog takvog i na tvojoj temi, pa da vidimo kako se raduješ "dominaciji". Baš, baš, baš bih voleo.
                            Nema veze ovo sto ti pises, ja se smejem jer je pitao: a gde je taj intervju, to je jedini razlog zasto sam rekla da je izodminirao i zasto sam pukla od smeha. Kao sto vidis, Olja se isto nasmejala u svom postu na to njegovo pitanje.

sigpic

with experience.

Comment

• Dekard je mislio na Mirku, ali Bojana nije imala nikakvu lošu nameru.

I nemojte više spamovati, to je 25 poena.

Comment

• Klasicni vieruelno-forumaski nesporazum. Niste prvi, niti jedini. Ali to bi bilo to...?
                                sigpic

Comment

Working...
                                X