No announcement yet.

Nole, idi u peršun!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Koliko ce bodova izgubiti do kraja sezone?
    Dayman (a-a-ah...)
    Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
    Champion of the sun (a-a-ah...)
    You're a master of karate and friendship
    For everyone

Comment

• Originally posted by Marija81 View Post
      "Raduje me da naletim na nekog od nosilaca u trećim kolima "
      on ce biti top 16 za AO, negde oko 13.,14. mesta
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Očigledno je bilo da pauzira sezonu, kakav kraj karijere.

Sretno mu sa oporavkom. I vi možete malo u miru da tenis gledate.
        Mirza Bašić najbolji čovjek u TOP 79. a i šire.

Comment

• Originally posted by Mr. Wolf View Post
          Koliko ce bodova izgubiti do kraja sezone?
          sigpic

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
            Ne znam kakva so na ranu, ja vas tesim vec danima da ce biti sve ok
            ma bacaj NI, ako ce da ti bude lakse
            Ti nas tjesis tako sto nas gladis...

Spoiler
            trnjem.

Comment

• "Možda sam mogao da napravim pauzu odmah posle Vimbldona, ali znate Olimpijska godina..."
              Wulfe negde manje više 2000...
              Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
              Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
              "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Originally posted by NI View Post
                Ti nas tjesis tako sto nas gladis...

Spoiler
                trnjem.
                Pogledaj moje postove prethodnih dana

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

"Možda sam mogao da napravim pauzu odmah posle Vimbldona, ali znate Olimpijska godina..."
                  Wulfe negde manje više 2000...
                  Mozda,pa su dosle OI, pa je onda mozda posle njih trebao ali je konstantno igrao mmmmmmmm sveeeeeeeeeeeeee do sad. Neozbiljan momak.
                  sigpic

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
                    Mozda,pa su dosle OI, pa je onda mozda posle njih trebao ali je konstantno igrao mmmmmmmm sveeeeeeeeeeeeee do sad. Neozbiljan momak.
                    Ponelo ga
                    Dayman (a-a-ah...)
                    Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                    Champion of the sun (a-a-ah...)
                    You're a master of karate and friendship
                    For everyone

Comment

• Zeznuh se za bodove...
                      Ima 1000 iz Toronta
                      1200 USO
                      Kina neka sića
                      WTF 1000
                      Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali

Comment

Zeznuh se za bodove...
                        Ima 1000 iz Toronta
                        1200 USO
                        Kina neka sića
                        WTF 1000
                        Maro, on je osvojio 2585 poena do sad, Gofan je 13. sa 2515 poena, dakle racunaj da ce biti 12.,13.,14., tu negde

sigpic

with experience.

Comment

Maro, on je osvojio 2585 poena do sad, Gofan je 13. sa 2515 poena, dakle racunaj da ce biti 12.,13.,14., tu negde
                          Ne opterećujem se pozicijom, jer znam da ako sve bude ok ( a to je najbitnije ), kada se vrati brzo će nadoknaditi ...

Comment

Bojana,

Pa je pricam o tvojim skorasnjim postovima, ali barem znas mateamtiku.

Comment

• Originally posted by NI View Post
                              Bojana,

Pa je pricam o tvojim skorasnjim postovima, ali barem znas mateamtiku.
                              Ne znam gde je problem u mojim postovima, koji je taj koji te je povredio

sigpic

with experience.

Comment

• Dobih proliv
                                --ZA GOSPODINA GOVEDARICU OD NJEGOVOG VERNOG SK FAN KLEBA--

https://ibb.co/cD1Xnq

Comment

Working...
                                X