Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: ATP - NOVAK DJOKOVIC

Ti si pravi teniski fan i pravi Noletov navijac to se vidi %QWT&W
    Kako ti je izgledala njegova igra danas?
    sigpic

Comment

nisam bio u mogucnosti to danas da gledam..pa zar trebam biti fan da bih ovo rekao?! ... ne razumijem ljude koji imaju potrebu da pljuju po nekome koji je u zivotu uradio i uradice ono sto nece te osobe sa 10 svojih narastaja dostici... $JS}| #%d*

Comment

Sta mislis o sjutrasnjem mecu protiv Malisse-a?
        Steta sto nije prosao Tomic koji je pobijedio Novaka u Kooyong-u i koji odlicno igra protiv favorita
        sigpic

Comment

Ja sam gledao malo od mecha,ali je verujem da je rutinski prosho uz probleme na servisu po obichaju...
          Voleo bih da chujem neku podrobniju analizu takodjer...Igra i dubl,verovatno zheli da se spremi dobro...
          “If it be now, ‘tis not to come; if it be not to come, it will be now; if it be not now, yet it will come. The readiness is all.”
          Tennis belongs to the individualistic past - a hero, or at most a pair of friends or lovers, against the world~Jacques Barzun

Comment

[quote author=TeKKe link=topic=478.msg138608#msg138608 date=1276113380]
            tako je, tako je..udrite po covjeku i njegovoj porodici koji je sa 21 god. proglasen najboljim srpskim teniserom svih vremena?!? omg #%d*
            [/quote]

Ma poludeo svet ....

Comment

Nisam gledala, ne mogu da komentarisem, ali je spasavao 6 bp protiv Lorenzija, a njemu je to prvi profesionalni mec na travi u karijeri &@/+W
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

Ma to je Nole,normalno da se malo glupirao,ali je odigrao sasvim solidan mec @(*6sd$%
                sigpic

Comment

a ponovo ima neke flastere?

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Vidio sam mu tri na vratu...
                    Sad vidim da si postovala sliku h5g6k8
                    sigpic

Comment

Boki, jel ti nije problem da nabrojis sta je do sada Fed osvojio (%fsd%&j

Comment

Shta li mu je to sad?
                        Mozhda nego istegnuce,ili slichno...

Gold,pogledaj na atp-u... h5g6k8
                        “If it be now, ‘tis not to come; if it be not to come, it will be now; if it be not now, yet it will come. The readiness is all.”
                        Tennis belongs to the individualistic past - a hero, or at most a pair of friends or lovers, against the world~Jacques Barzun

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=478.msg138628#msg138628 date=1276115245]
                          Boki, jel ti nije problem da nabrojis sta je do sada Fed osvojio (%fsd%&j
                          [/quote]

62 titule u singlu, puno je to za nabrajanje, a i ovo je Djokoviceva tema @(*6sd$%

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=478.msg138630#msg138630 date=1276115415]
                            62 titule u singlu, puno je to za nabrajanje, a i ovo je Djokoviceva tema @(*6sd$%
                            [/quote]

Eeeee bre Boki ... fc-u stalno nabrajas a meni neces ni jednom //h*svb

$#^%RT

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=478.msg138630#msg138630 date=1276115415]
                              [/quote]

ako bude igrao jos 5 godina biće to 100+ titula..
                              ipak je on "late bloomer".. l5'%9
                              Originally posted by gokara
                              Valjda ćemo dočekati dan da kloniraju Federera pa da možemo da ne gasimo televizore kad igraju svi koji nisu Federer i uživamo u meču Federer-Federer.

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=478.msg138631#msg138631 date=1276115503]
                                Eeeee bre Boki ... fc-u stalno nabrajas a meni neces ni jednom //h*svb

$#^%RT
                                [/quote]

tebi kad se budemo videli [0)-*

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X