Nole, idi u peršun!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: ATP - NOVAK DJOKOVIC

Pa bojana mozes ponekad i neku finu vjest o novaku! ;)
    sigpic
    Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Aman ljudi, pa nije vest o Novaku, zasto non - stop ubacujete Novaka u isti kos sa onim sto radi njegov cale, stric i ko jos vec.
      Jbt, decko igra tenis, predstavlja nas u svetu, sta on ima sa izgradnjom akademije, sa tim sto Srdja glumi Dona i zajebava Viska i ostalim stvarima.
      Pustite decka, nije uopste los, a ispade da je najvece govno od coveka na svetu.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Pa Tmac ja licim na svoje roditelje i imam bas puno njihovih osobina,to je nesto sto se zove genetika, tako da je Djokovic morao da pokupi nesto od svojih roditelja. Totalno mi je suluda teorija da je on fin,strava,super a da su mu roditelji i stric kreteni &@/+W
        A posto mi ne znamo bas celu pricu,mozda se i Novak slaze sa svim postupcima svog oca,ali nece to javno da kaze i ispada da je samo Srdjan kriv,a u stvari isto razmisljaju.
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

E sad si ga preterala 7&@%q

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=478.msg119293#msg119293 date=1269029251]
            E sad si ga preterala 7&@%q
            [/quote]

[0)-*

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=478.msg119302#msg119302 date=1269030083]
              [0)-*
              [/quote]

100 000 cvetica nece te izvuci.
              Ajde sto si udarila na Jogovica, ali tatu ti ne mogu oprostiti 7&@%q

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=478.msg119303#msg119303 date=1269030269]

100 000 cvetica nece te izvuci.
                Ajde sto si udarila na Jogovica, ali tatu ti ne mogu oprostiti 7&@%q
                [/quote]

Ne samo tatu,nego i mamu i strica //h*svb

sigpic

with experience.

Comment

Tatu ti ne mogu oprostiti ...
                  Srdjan je gospodin co'ek &+I}\

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=478.msg119305#msg119305 date=1269030397]
                    Tatu ti ne mogu oprostiti ...
                    Srdjan je gospodin co'ek &+I}\
                    [/quote]

//h*svb //h*svb //h*svb

a evo ti jos malo cvetica [0)-* [0)-* [0)-* [0)-* i jos koji poljubac :8-[/ :8-[/ :8-[/ :8-[/

je l' sad makar malo bolje? +-*^%*

sigpic

with experience.

Comment

Ako sve to uputis tati Srletu, oprosticu ti ...

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=478.msg119308#msg119308 date=1269030584]
                        Ako sve to uputis tati Srletu, oprosticu ti ...
                        [/quote]

e to ces da se nacekas $#^%RT $#^%RT $#^%RT $#^%RT

sigpic

with experience.

Comment

Porodica Novaka Đokovića, najboljeg srpskog tenisera svih vremena, odustala je od izgradnje teniske akademije u Kragujevcu zbog, kako je saopšteno, „učestalih političkih pritisaka i otvorenih napada lokalnih odbora pojedinih stranaka"!

Kompanija „Femili sport", koja je u vlasništvu familije Đoković, obavestila je javnost da je bilo planirano da građevinski radovi počnu u roku od tri meseca, ali da je procenjeno kako bi insistiranje na ovoj investiciji verovatno dovelo do novih napada na ovu firmu, ali i na porodicu drugog tenisera sveta.

Sram ih bilo, na ovakvu sloznu porodicu da udare *%@(D!RY-

Comment

//h*svb //h*svb //h*svb

sigpic

with experience.

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=5vCZWKoNLPw
                              sigpic

Comment

tako je, tako je..udrite po covjeku i njegovoj porodici koji je sa 21 god. proglasen najboljim srpskim teniserom svih vremena?!? omg #%d*

Comment

Working...
                                X