Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: ATP - NOVAK DJOKOVIC

?????? ??? ?? ?????? ????? ???????...
    "Kada ljudi, pripadnici srpske nacionalnosti, navijaju protiv legende srpskog i svetskog tenisa, Srbina NOVAKA DJOKOVICA, zbog nekog Svajcarca ili Spanca koji veze sa Srbijom nemaju, takvu situaciju mozemo nazvati ni manje ni vise nego najobicnija PERVERZIJA!" - ja

Comment

[quote author=danilo994 link=topic=478.msg106837#msg106837 date=1258663360]
      [/quote]Kosulju(smajli koji jednostavno ne moze da vjeruje!)
      I kakav je osjecaj?
      Jesu li osjetio leptirice u stomaku
      sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=478.msg106838#msg106838 date=1258663452]
        [quote author=danilo994 link=topic=478.msg106837#msg106837 date=1258663360]
        [/quote]Kosulju(smajli koji jednostavno ne moze da vjeruje!)
        I kakav je osjecaj?
        Jesu li osjetio leptirice u stomaku
        [/quote]Vladane osetio je leptirice kao ti sto si kad si prvi put video Biljanu

Comment

?????? ?? ??? ????? ???????...

???? ??? ????? ?? ???????? ?????? ??? ?? ??????? ??????? ??? ??? ?? ????? ?? ?? ?? ?? ???????? ?? ?????...
          "Kada ljudi, pripadnici srpske nacionalnosti, navijaju protiv legende srpskog i svetskog tenisa, Srbina NOVAKA DJOKOVICA, zbog nekog Svajcarca ili Spanca koji veze sa Srbijom nemaju, takvu situaciju mozemo nazvati ni manje ni vise nego najobicnija PERVERZIJA!" - ja

Comment

• [/quote]
            Bilja je sjajna
            [quote author=danilo994 link=topic=478.msg106840#msg106840 date=1258663784]

???? ??? ????? ?? ???????? ?????? ??? ?? ??????? ??????? ??? ??? ?? ????? ?? ?? ?? ?? ???????? ?? ?????...
            [/quote]
            Dace ne vjerujem ti,sad se pravis da si faca i da dodirnuti Novaka Djokovica nije velika stvar,a znamo svi sta to znaci,sta bi meni znacilo,polazim od sebe prvo,pa to bi bilo ostvarenje sna,da ga dodirnem,da ga pipnem...

A sto mu nisi postavio pitanje,sta te je sprijecilo?

Ma boli te za pitanje,jbt dotakao si Novaka,dodirnuo si ga,pipnuo si ga 8)
            sigpic

Comment

??????? ?????? - ??????????? ????? ???? ?? ????? ??????? ??? ?? ??? ?? ??? ?? ???? ???? ;D

Comment

http://www.atpworldtour.com/News/DEU...-Djokovic.aspx
                http://www.youtube.com/watch?v=SSjOmpSGiXs

Comment

• [/quote]
                  Bilja je sjajna
                  [quote author=danilo994 link=topic=478.msg106840#msg106840 date=1258663784]

[/quote]
                  Dace ne vjerujem ti,sad se pravis da si faca i da dodirnuti Novaka Djokovica nije velika stvar,a znamo svi sta to znaci,sta bi meni znacilo,polazim od sebe prvo,pa to bi bilo ostvarenje sna,da ga dodirnem,da ga pipnem...

A sto mu nisi postavio pitanje,sta te je sprijecilo?

Ma boli te za pitanje,jbt dotakao si Novaka,dodirnuo si ga,pipnuo si ga 8)

[/quote]Vladane ti ako tako razmisljas ti si ... ne verujem da se pravis tako,sta me briga da l cu pipnuti Novaka,daj da pipnem Anu Ivanovic pa ae..

Comment

Djokovic prelazi sa Adidasa na Sergio Tacchini...
                    Mogao je i Armani da mu bude sponzor...
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• [/quote]
                      Ili Fred Perry. ;D
                      http://www.youtube.com/watch?v=3vDv-b4X2zc

Comment

• sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ma neka igra u majici sa pijace ako treba, samo neka pobjedjuje .

Comment

Pa bolje da igra u majici sa pijace nego u Sergio Fegetini...
                            sigpic

Comment

Sto ?

Ne znam za te majice, kakve su ?

Comment

Samo cu ti reci da ih vec nekoliko godina jedini nosi Tommy Robredo...
                                Inace je fenserska marka, nesto kao Armani, D&G itd.
                                Nemam ja nista protiv toga, ali ako ce oni da prave sportsku opremu onda stvarno...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X