No announcement yet.

Nole, idi u peršun!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Onda kapiram da dobija neke bonus poene.
    It is not the violence that sets a man apart.
    It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Kakve bonus poene, DC poeni su celu proslu sezonu
      Kako prodje neko kolo DC, tako se skidaju poeni, pa su sad Djokovicu skinuti poeni za 1. kolo.
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
        Kakve bonus poene, DC poeni su celu proslu sezonu
        Kako prodje neko kolo DC, tako se skidaju poeni, pa su sad Djokovicu skinuti poeni za 1. kolo.
        Kakvo skidanje poena? Pricamo o race poenima, po kojima se Djokovicu racunaju dve pobede u finalu 75+75.

Finale DC (15-17/11) je igrano posle WTF (4–11/11), tako da mu se bodovi iz finala racunaju za Race 2014.

Comment

• Slazem se da se nesto ne slaze
          Ali ako uzmes 420 DC poena onda on zaista ima 960, kao sto je na onom sajtu.

Mozda oni sve poene sto se tice dejvis kupa prebace za sledecu sezonu

nasla sam bolju tabelu
          https://onedrive.live.com/view.aspx?...pp=Excel&wdo=2

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ovde stoje DC poeni od 31.1.2014. 420... verovatno se prebaaacuju, nema druge + AO360 + D180 = 960 što će i sutra da stoji na ATP sajtu
            Last edited by miloolja; 02-03-14, 18:22.
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Ne pamtim da je live-tennis ikad pogrijesio, pa ne vidim ni zasto bi sad to bio slucaj
              sigpic

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
                Ne pamtim da je live-tennis ikad pogrijesio, pa ne vidim ni zasto bi sad to bio slucaj
                Prosle godine je pogresio, znam da nesto nisu dobro racunali pred kraj sezone.

edit:
                sad sam se i setila, po njima je Berdih zavrsio sezonu ispred Feda, a to nije bio slucaj, Fed je bio no.6, a Berdih no.7

sigpic

with experience.

Comment

• A ovde stoji AO360+ DC150 (opet od 31.01.2014.)
                  Last edited by miloolja; 02-03-14, 18:27.
                  sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

Pa, to je moja racunica. 690 u Race 2014, i deseto mesto.

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
                      Ne pamtim da je live-tennis ikad pogrijesio, pa ne vidim ni zasto bi sad to bio slucaj
                      Posle godine su se ispromasivali samo tako pred kraj sezone, pa su naknadno ispravljali.

Comment

• Nemam pojma, nisam pratio tada vjerovatno, ali su vazda bili relevantni, jer ATP dok nedelja ne zavrsi, ili dvije, ne mijenja.

Ni u ATP ne kapiraju sistem ponekad, sacekajte jutro
                        sigpic

Comment

Slazem se da se nesto ne slaze
                          Ali ako uzmes 420 DC poena onda on zaista ima 960, kao sto je na onom sajtu.

Mozda oni sve poene sto se tice dejvis kupa prebace za sledecu sezonu

nasla sam bolju tabelu
                          https://onedrive.live.com/view.aspx?...pp=Excel&wdo=2
                          Ovu tabelu pravi poster sa MTF, nikakva zvanicna tabela to nije.
                          Trebalo bi da se samo bodovi iz finala DC racunaju u race za 2014 a ne ceo ,ako se ne varam.Nije toliko ni vazno, poenta je da je Novak lose startovao sezonu, ima malo odigranih turnira, da li je 6 ili 10 nema bitne razlike trenutno, sem da se naglasi koliko je to slabo za njega a to vidimo svi valjda.
                          Similis simili gaudet

Comment

• I budjava wiki ima istu racunicu (jedinu logicnu) kao i ja.

Comment

• Naravno, da li ima 960 ili 690 ne menja mnogo situaciju. Mora to ohohohohhhhhooooo bolje.

Samo sam htela da kažem Žiki da na toj race listi nije mogao nikako da padne, jer je ove nedelje osvojio +180.

A onih DC 420 upitnih, koji na kraju i daju 960 nalaze se na ATP sajtu. Videćemo sutra.
                              Last edited by miloolja; 02-03-14, 18:45.
                              sigpic

Comment

• http://live-tennis.eu/race

I sta smo naucili?

Comment

Working...
                                X