Nole, idi u peršun!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Možda je sam hteo da se skloni?
    Last edited by miloolja; 21-12-13, 20:01.
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by skeptik View Post
      Ako je tako onda povlacim sliku mada ostaje cinjenica da su Vajdu sklonili na stranu.
      E bas si skeptican .

sigpic

Joking around is part of my personality, just who I am. Novak Djokovic

Yesterday i was clever, so i wanted to change the world. Today i`m wise, so i`m changing myself.

Without error there can be no brilliancy.

Comment

• Vajda video Borisa i Novaka i uplasio se
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Kad smo vec kod novog tandema Novak - Beker francuski sportski list L'Equipe je napravio anketu koji trener bi najbolje legao nekim teniserima. Evo rezulata:

Za Nadala to bi bio Bjern Borg.
          Za Ferera Aleks Koreca.
          Za Delpa Sampras.
          Za Federera Edberg.
          Za Congu Noa.
          Za Berdiha Safin.
          Za Vavrinku Rodik ili Kafeljnikov.

http://www.lequipe.fr/Tennis/Actuali...her-qui/426069

Comment

• Originally posted by SonjaFan View Post
            Evo ja sam postavila juce stranicu gde si to napisao
            http://www.sportklub.info/forum/show...okovic/page872
            Axaxaxaxaxa kako sam tada bio iznerviran,jbt zaboravio sam da sam Konorsa spomenuo,njega nikako on bi bio ocajan

Comment

• мозгају, мозгају и онда изађе Дел Потро и све их потамани?
              sigpic

Comment

• Dje Conga-Noa, da ga navuče na vesele trave jos mu samo to fali.
                There's something wrong with me chemically
                Something wrong with me inherently
                The wrong mix in the wrong genes
                I reached the wrong ends by the wrong means
                It was the wrong plan
                In the wrong hands
                With the wrong theory for the wrong man
                The wrong lies, on the wrong vibes
                The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Platio bih da gledam taj spoj...

Comment

• I ja bih platio..
                    Da gledam Novaka i Žoa u dublu..
                    To bi bio zez kao nijedan..

Comment

• Бекер због Ђоковића напушта BBC
                      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
                        Dje Conga-Noa, da ga navuče na vesele trave jos mu samo to fali.
                        To bi bilo nesto ovako.

Comment

• I opet, al iz drugog ugla...

Last edited by miloolja; 22-12-13, 14:46.
                          sigpic

Comment

• Novak hrabri rukometašice
                            Izvor. B92 | JT

Najbolji srpski teniser Novak Đoković preko video poruke je poželeo sreću rukometašicama pred finale Svetskog prvenstva u Beogradu.

“Veliki pozdrav našim rukometašicama. Velike čestitke na plasmanu u finale Svetskog prvenstva, to je ogroman uspeh, ali znam da vi želite da osvojite zlato i da ćete odigrati najbolje što možete i uz svu hrabrost i, naravno, veliku podršku publike. Iskoristite to, budite na krilima publike, budite hrabre, kolektiv uvek pobeđuje, iako sam teniser vrlo dobro znam koliko zajedno možete da postignete. Puno sreće vam želim, zdušno ćemo navijati za vas”, rekao je Novak.
                            sigpicFokus Nole i ne zaboravi- u pertle... idemo Noleeeeeeeeeee

''Na jedno uho ne čujem ništa, a na drugo sve. Zato slušam samo one koji mi priđu sa prave strane...

Comment

• Novak Djokovic & Adam Scott

http://link.brightcove.com/services/...=2925580072001

Last edited by Zzz; 22-12-13, 19:04.

Comment

• Što Nolence voli da se druži sa Aninim bivšim....
                                sigpic

Comment

Working...
                                X